انتشار اخبار جدید پیرامون Galaxy Note20 و Galaxy Fold2 سامسونگ

دوشنبه 4 فروردین 1399
موبايل
سامسونگ به تازگی کد های kernel از نسخه Exynos خانواده پرچمداران Galaxy S20 را منتشر کرده و از این رو تیمی در XDA-Developers فرصت بررسی و تحلیل آن را پیدا کرده اند.
سامسونگ به تازگی کد های kernel از نسخه Exynos خانواده پرچمداران Galaxy S20 را منتشر کرده و از این رو تیمی در XDA-Developers فرصت بررسی و تحلیل آن را پیدا کرده اند. با همین بررسی ها، این تیم مدارکی درمورد
Galaxy Note 20، Galaxy Fold 2 و دستگاهی مرتبط به Z Flip را پیدا کرده اند.
گزارش شده که Note20 با اسم رمز Canvas شناخته می شود که یعنی C2 یک مدل Note است. حال سوال اینجاست که آیا C0 و C1 هم وجود دارد؟ هنوز مشخص نیست ولی ارجاعی به نام Kona داده شده که در ادامه توضیح خواهیم داد.
Kona در واقع نام چیپست اسنپدراگون 865 است که مرتبا در بنچمارک های مختلف هم به چشم می خورد. بنابر این شواهد، اگر در ادامه سال شرکت کوالکام +865 را معرفی کند، سامسونگ در Note 20 های خود از آن استفاده نخواهد کرد. لازم به ذکر است که سامسونگ در Note 10 هم از نسخه پلاس اسنپدراگون 855 استفاده نکرده بود.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی های سامسونگ در بازار ایران

البته، این نکته لازم به ذکر است که این نسخه خاص در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد، هنوز مشخص نیست که نسخه عرضه شده در اروپا و سایر نقاط جهان از چه چیپستی استفاده می کند.
بعد از آن به WIN2 می رسیم که به Winner 2 نیز معروف است که به احتمال زیاد جانشین Galaxy Fold می باشد. این نسخه حتی برای عرضه در اروپا هم از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده خواهد کرد.
در آخر به پروژه ای به نام Zodiac Project می رسیم که به نظر می رسد به Galaxy Z Flip مرتبط باشد. از آنجاییکه این نسخه هم مثل اورجینال از چیپست اسنپدراگون 855 استفاده می کند، احتمالا می رود که این کد به نسخه ای برای اوپراتور های چینی مرتبط باشد.

نظرات کاربران در مورد انتشار اخبار جدید پیرامون Galaxy Note20 و Galaxy Fold2 سامسونگ


* الزامی
* الزامی