با گوشی هوآوی P30 با برچسب قیمت 800 یورویی آشنا شوید

دوشنبه 26 فروردین 1398
موبايل
همین چند روز پیش بود که هواوی از P30 پرده برداشت؛ پرچمداری با دوربین سه گانه و نمایشگر 6.1 اینچی AMOLED
حالا که هواوی رسماً از پرچمدار جدید خود رونمایی کرده، سلسله شایعات و اخبار به پایان خود رسیده اند. این پرچمدار لنز پریسکوپ 5 برابری برادر بزرگتر خود P30 Pro را ندارد ولی ویژگی های خاص و جذابش آن را به دستگاهی محبوب بدل خواهد کرد.هوآوی  P30 اولین مدل استاندارد از پرچمداران هواوی است که از پنل نمایشگر AMOLED، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین پشتی سه گانه استفاده میکند
P30 از یک چیپست کایرین 980 استفاده میکند و مدل های رم و حافظه داخلی آن اینگونه است: 6/128 گیگابایتی، 8/64 گیگابایتی، 8/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی. خوشبختانه امکان افزایش حافظه داخلی وجود دارد، ولی به کمک کارت های حافظه Nano Memory ای که در شیار سیمکارت دوم قرار میگیرد. نمایشگر آن پنلی 6.1 اینچی با رزولیشن Full HD+ و نسبت تصویر طویل است که هیچگونه خمیدگی در ندارد و صفحه نمایش آن کاملا تخت است.
دوربین اصلی یک سنسور 40 مگاپیکسلی SuperSensing است که IMX600 ساخت سونی بوده و برای عملکرد بهتر در نور کم از فیلتر رنگ RYYB استفاده میکند. در کنار دوربین اصلی یک لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و زوم اوپتیکال 3 برابری، و یک لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض 17 میلی متری با دیافراگم f/2.2 نیز تعبیه شده که همگی تحت برند و لایسنس لایکا هستند. ساختمان دوربین پشتی با یک فلش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری کامل میشود.
بریدگی قطره ای نمایشگر هم میزبان یک لنز 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که متاسفانه فوکوس آن ثابت میباشد.


طراحی P30 به گونه ای است که هم در بخش جلویی و هم بخش پشتی از شیشه استفاده شده ولی امکان شارژ بیسیم وجود ندارد. شارژ 40 واتی هم انحصاراً برای مدل P30 Pro میباشد ولی تکنولوژی SuperCharge کلاسیک 22.5 واتی این مدل، میتواند با سرعت قابل قبولی باتری 3650 میلی آمپر ساعتی آن را شارژ کند.
تنها برتری مدل استاندارد نسبت به مدل Pro استفاده از جک هدفون 3.5 میلی متری است. سایر راه های ارتباطی هم شامل Wi-Fi a/b/g/n/ac، جی پی اس دو بانده و بلوتوث 5 میشوند.


شرکت سازنده پرچمدار خود را در رنگ های مشکی، کریستالی، شفق قطبی و سفید صدفی عرضه میکند. آخرین رنگ اما سایه هایی از رنگ آبی، نقره ای، صورتی و بنفش نیز دارد و شبیه به رنگ گرادیانت مدل P20 Pr0 نیز هست.
امکان پیش فروش این مدل از امروز شروع شده و قیمت مدل پایه آن هم 800 یورو میباشد.

مشاهده قیمت به روز و آنلاین گوشی موبایل  هوآوی P30 در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد با گوشی هوآوی P30 با برچسب قیمت 800 یورویی آشنا شوید


* الزامی
* الزامی