با گوشی P30 Pro هوآوی صاحب قدرتمند ترین دوربین موبایل جهان آشنا شوید.

دوشنبه 26 فروردین 1398
موبايل
گوشی Huawei P30 Pro میتواند به کمک دوربین 8 مگاپیکسلی پریسکوپ با فاصله کانونی 125 میلی متری خود، از هر اسمارت فون دیگری در بازار بیشتر زوم کند
 گوشی Huawei P30 Pro میتواند به کمک دوربین 8 مگاپیکسلی پریسکوپ با فاصله کانونی 125 میلی متری خود، از هر اسمارت فون دیگری در بازار بیشتر زوم کند. لرزشگیر اپتیکال آن هم کمک میکند تا عکس ها بدون نقص و ویدیو ها بدون لرزش ثبت شوند. هواوی با همکاری Leica همچنین دو لنز دیگر را هم به ویژگی ها و قابلیت ها مختلف مجهز کرده است.
شرکت سونی برای پرچمدار هواوی سنسور مخصوص 40 مگاپیکسلی طراحی و تولید کرده که فیلتر رنگ RYYB دارد، قابلیتی که باعث میشود در شرایط کم نور، نقاط سبز جای خود را به رنگ زرد دهند. قابلیت ISO این لنز همچنین دو برابر Mate 20 Pro را به ارمغان می آورد و درجه دیافراگم آن هم بهبود یافته و حالا f/1.6 میباشد.
این پرچمدار زیبا همچنین یک لنز 20 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس در کنار یک سنسور ToF نیز دارد که برای ایجاد چندین لایه در تصویر و در نهایت بوکه های واقعی تر و بهتر به کار می آید. زوم هیبریدی هم حالا میتواند تا 10 برابر روی سوژه زوم کند که البته با کمک زوم دیجیتال به 50 برابر نیز میرسد!
بخش جلویی هم کاملاً از نو طراحی شده، نمایشگر AMOLED و 6.47 اینچی این اسمارت فون حالا یک اسکنر اثر انگشت زیر خود دارد که به گفته شرکت سازنده بهتر از Mate 20 Pro عمل میکند. رزولیشن نمایشگر هم 1080p+ میباشد.
نمایشگر P30 Pro اما وظیفه سومی هم دارد. به این صورت که میتوان از آن به عنوان بلندگو هم استفاده کرد. این تکنولوژی نسل دوم باعث ایجاد صدا های عمیق تر با نویز کمتر میشود. نکته جالب اینجاست که تمام نمایشگر P30 Pro به عنوان یک هدفون عمل میکند، یعنی میتوانید گوش خود را در هر جای نمایشگر قرار دهید و از صدای بی نقص آن لذت ببرید. البته این قابلیت به معنی حذف اسپیکر های استریو است که هواوی برای جبران آن از یک اسپیکر زیر دستگاه هم استفاده کرده است.
بریدگی نمایشگر هم به حدی کوچک شده که تنها میتواند میزبان یک لنز دوربین 32 مگاپیکسلی باشد. این لنز دوربین حالا میتواند تصاویر بوکه بهتری ثبت کند
قلب تپنده Huawei P30 Pro یک چیپست کایرین 980 است که از سیستم خنک کننده قدرتمندی استفاده میکند. حافظه رم هم 6 یا 8 گیگابایت است و حافظه داخلی هم 128، 256 یا 512 گیگابایت میباشد. امکان افزایش فضای ذخیره سازی هم وجود دارد اما به وسیله کارت های حافظه جدید NM.
محصول جدید هواوی بهترین تکنولوژی شارژ سریع هواوی در خود دارد، این یعنی توان شارژ کابلی 40 واتی و شارژ بیسیم 15 واتی که میتوانند در سریعترین زمان باتری 4200 میلی آمپر ساعتی آن را شارژ کنند.
طراحی این پرچمدار هم جذابیت خاصی دارد و شاسی فلزی آن بین دو لایه شیشه پشتی و جلویی تعبیه شده است. مجوز مقاومت در برابر آب و گرد و خاک IP68 را دریافت کرده و در رنگ های گرادیانت زیبایی نیز عرضه میشود.
از چند روز پیش فرآیند پیش فروش این پرچمدار محبوب آغاز شده که مدل 8/128 گیگابایتی 1000 یورو قیمت دارد. اگر خواهان فضای ذخیره سازی بیشتر هستید، مدل 256 گیگی 1100 یورو و مدل 512 گیگی 1250 یورو قیمت دارد.


مشاهده قیمت به روز و آنلاین گوشی HUAWEI P30 PRO در بازار ایران 

نظرات کاربران در مورد با گوشی P30 Pro هوآوی صاحب قدرتمند ترین دوربین موبایل جهان آشنا شوید.


* الزامی
* الزامی