شیائومی امروز از Mi 8 Lite رونمایی خواهد کرد.

چهارشنبه 28 شهریور 1397
موبايل
ساعاتی دیگر در شهر چِنگدو کشور چین، شرکت شیائومی از عضو جدیدی از خانواده Mi 8 پرده برداری خواهد کرد

در ابتدا شایعه شده بود که این اسمارتفون Mi 8 Youth نام خواهد داشت اما بعدها به Mi 8X شناخته شد. حالا اما در دعوت نامه ها وتصاویری که توسط دوربین این گوشی ثبت شده، آمده که اسمارت فون بعدی این شرکت، Mi 8 Lite نام خواهد گرفت.

در دعوت نامه منتشر شده، برج صدا و سیمایاین شهر چینی دیده میشود که بالای آن نوشته شده است: «به زودی میبینمت، چِنگدو».در قسمت پایین و سمت چپ این عکس نیز جمله «تصویر ثبت شده با دوربین دوگانه Mi 8 Lite» درج شده است که اطلاعاتارزشمندی راجع به اسمارت فون مرموز این شرکت در اختیار کاربران و علاقمندان قرارمیدهد.

ساعتی قبل هم آقای لِی جون، مدیر عاملشیائومی، تصویری حاوی دو Mi 8 Lite و یک مچبند هوشمند Mi Band 3 با NFC را در حساب کاربری Weibo خود منتشر کرد تا اطلاعات تازه ای از آنچه که در مراسم شهر چِنگدومیبینیم در اختیارمان قرار دهد. از شایعات قبلی میدانیم که Mi8 Lite نمایشگر بریده  6.26 اینچی داشته و قلب تپنده آن هم اسنپدراگون660 خواهد بود. همچنین در رنگ های متنوعی مثل طلایی گرگ و میش (رنگی شبیه به رنگآسمان در هنگام طلوع خورشید)، مشکی، رزگلد، طلایی، سفید، آبی، قرمز، صورتی،خاکستری و نقره ای عرضه خواهد شد.


نظرات کاربران در مورد شیائومی امروز از Mi 8 Lite رونمایی خواهد کرد.


* الزامی
* الزامی