پروژکتور جدید ال‌جی HU80K می‌تواند تصاویری با ابعاد 150 اینچ و با رزولوشن 4K را بر روی دیوار بتاباند

سه‌شنبه 19 دی 1396
ماشينهای اداری
این دستگاه که با نام LG HU80K معرفی شد، اولین پروژکتور 4K UHD شرکت ال‌جی به حساب می آید که قادر است تصاویری با وضوح بسیار بالا را در معرض دید کاربران قرار دهد.
این دستگاه که با نام LG HU80K معرفی شد، اولین پروژکتور 4K UHD شرکت ال‌جی به حساب می آید که قادر است تصاویری با وضوح بسیار بالا را در معرض دید کاربران قرار دهد. فناوری به کار رفته در این پروژکتو توانست جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه CES را از آن خود کند. این سیستم می توان تصاویر را تا ابعاد 150 اینچ بر روی سطوح مختلف بتاباند و به گفته ال جی قادر است تصاویری با روشنایی 150 لومن را پخش کند.
با این ابعاد، پروژکتور HU80K می تواند به راحتی ویدیوهایی با رزولوشن بلو-ری را پخش کند. همچنین، این پروژکتور از قابلیت پخش ویدیوهای HDR 10 پشتیبانی می کند و این مسئله می تواند کاربران را در انتخاب تلویزیون ها مردد و به خرید این پروژکتور ترغیب کند. علی رغم قدرت بالا، این محصول از طراحی کوچکی نسبت به رقبای مشابه خود برخوردار است و با قیمت نسبتا مناسبی نیز به فروش می رود.
تصاویر مفهومی منتشر شده از این پروژکتور نشان می دهد که می توان از این پروژکتور در فاصله نزدیک به دیوار نیز استفاده کرد. ال جی این دستگاه را به صورت ایستاده طراحی کرده که این امر، جابجایی آسان و امکان استفاده از آن در سطوح مختلف را فراهم می کند. همچنین، بر روی این پروژکتور یک دستگیره و قابلیت Auto Cord استفاده شده است.
خوشبختانه بر روی این پروژکتور اسپیکرهایی 7 واتی تعبیه شده که کاربر را از خرید ساند بار و یا اسپیکرهای جانبی بی نیاز می کند. پروژکتور HU80K از رابط WebOS 3.5 بهره می برد و دسترسی به سرویس های استریمینگ مختلف را فراهم می کند. این دستگاه همچنین به پشتیبانی از کیبورد و ماوس وایرلس، درگاه USB، اترنت و کابل های HDMI مجهز است.

مشاهده قیمت به روز انواع ویدیو پرژکتور در بازار ایرن

نظرات کاربران در مورد پروژکتور جدید ال‌جی HU80K می‌تواند تصاویری با ابعاد 150 اینچ و با رزولوشن 4K را بر روی دیوار بتاباند


* الزامی
* الزامی