رونمایی از Galaxy S9 سامسونگ نزدیک شد؛ تولید انبوه پردازنده اگزینوس 980 کلید خورد

پنج‌شنبه 9 آذر 1396
موبايل
کمپانی سامسونگ به تازگی تولید انبوه جدیدترین پردازنده سری اگزینوس خود را که مبتنی بر معماری 10 نانومتری تولید شده، آغاز کرد
این چیپست اگزینوس 9810 نام دارد که چندی پیش توسط سامسونگ معرفی شد.
گلکسی اس 9 علاوه بر این پردازنده، به چیپست اسنپدراگون 845 نیز مجهز خواهد بود که این چیپ نیز با معماری 10 ناومتری تولید خواهد شد و بدین ترتیب، شاهد عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در دو مدل با پردازنده های مختلف خواهیم بود. به گفته یکی از مدیران سامسونگ، معماری 10 نانومتری عملکرد چیپست را حدود 15 درصد ارتقا خواهد داد و تاثیر قابل ملاحظه ای نیز در کاهش مصرف شارژ باتری خواهد داشت.
مهندسان سامسونگ همچنان در حال کار بر روی توسعه هرچه بیشتر پردازنده های اختصاصی خود هستند و گفته می شود که گلکسی نوت 9 این شرکت، به پردازنده ای مجهز به معماری پیشرفته 7 و یا 8 نانومتری مجهز خواهد بود. همانطور که می دانید سامسونگ از ماه فوریه امسال، در حال توسعه اگزینوس 9810 بوده و گفته می شود که این تراشه برای اولین بار در گلکسی اس 8 استفاده خواهد شد که البته این پیش‌بینی به واقعیت تبدیل نشد.  
با این حال، اخیرا شنیده شده که سامسونگ زودتر از زمان همیشگی، از گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود رونمایی خواهد کرد. سامسونگ پیشتر از نمایشگاه MWC برای معرفی این گوشی استفاده می کرد و اکنون به نظر می رسد که این مراسم در نمایشگاه CES برگزار خواهد شد.
گفته می شود که سامسونگ از این طریق، سعی دارد تا محصولات خود را برای رقابت و تحت الشعاع قرار دادن فروش گوشی آیفون X اپل روانه بازار کند. همانطور که می دانید نمایشگاه CES در ماه ژانویه برگزار می شود.

نظرات کاربران در مورد رونمایی از Galaxy S9 سامسونگ نزدیک شد؛ تولید انبوه پردازنده اگزینوس 980 کلید خورد


* الزامی
* الزامی