عرضه گوشی ذن فون AR - Zenfone AR ایسوس به زودی در هند آغاز میشود

چهارشنبه 14 تیر 1396
موبايل
کمپانی ایسوس قصد دارد تا در طی چند روز آینده، گوشی Zenfone AR خود را که از سیستم واقعیت افزوده گوگل موسوم به Tango و همچنین پلتفرم واقعیت مجازی این شرکت به نام DayDream پشتیبانی می کند، در بازار هند عرضه کند
گزارش ها حاکی از این است که این اسمارت فون از 13 جولای مصادف با 22 تیرماه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. گفتنی است کمپانی لنوو نیز در سال گذشته میلادی، گوشی Phab2Pro را که از تکنولوژی واقعیت افزوده پشتیبانی می کرد، رونمایی و عرضه کرد که البته این گوشی از پتلفرم DayDream بی بهره بود و این یعنی، فرصتی مناسب برای  Zenfone AR ایسوس تا در بازار گوشی های هوشمند خودنمایی کند.
ایسوس پیشتر این گوشی را تنها برای کاربران کشور خود یعنی تایوان عرضه کرد و گفته می شود که پس از هند، نوبت به بازار آمریکا خواهد رسید تا علاقه‌مندان فناوری های جدید بتوانند از ظرفیت های این اسمارت-فون استفاده کنند.
در خصوص مشخصات ذن فون AR نیز باید گفت که این گوشی در جریان نمایشگاه CES امسال معرفی شد و از جمله ویژگی های آن می توان به پردازنده اسنپدراگون 821، رم 8 گیگابایتی، نمایشگر 5.7 اینچی کوآد اچ¬دی امولد و دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی اشاره کرد. هنوز قیمت نهایی این گوشی برای عرضه در هند اعلام نشده است.


لیست قیمت به روز گوشیهای ایسوس موجود در بازار ایران را اینجا ببینید

نظرات کاربران در مورد عرضه گوشی ذن فون AR - Zenfone AR ایسوس به زودی در هند آغاز میشود


* الزامی
* الزامی