ایسوس از ZenFone Ares رونمایی کرد؛ اسمارت فونی برای پشتیبانی از واقعیت مجازی و افزوده

سه‌شنبه 29 خرداد 1397
موبايل
شرکت ایسوس در تایوان مراسم رونمایی و در سکوت خبری کامل از اسمارت فون ZenFone Ares پرده برداری کرد
گوشی ZenFone Ares  با هدف پشتیبانی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با مشخصات فنی همسان با گوشی سال قبل، ZenFone AR، تولید شده است.

در این گوشی یک نمایشگر 5.7 اینچی با پنل Super AMOLED و نسبت تصویر 16:9 و رزولیشن QHD (1440 x 2560) تعبیه شده و با تکنولوژی Tru2life همراه است که باعث افزایش کیفیت تصویر در فضای باز و زیر نور خورشید میشود.
قلب تپنده ZenFone Ares هم چیپست اسنپدراگون 821 به همراه 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا با کارت microSD می باشد. بنابر گفته کمپانی سازنده این چیپست سازگار با ARCore شرکت گوگل خواهد بود که شامل ابزار لازم برای تولید و توسعه اپلیکیشن های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهد بود.
در بخش دوربین هم یک سنسور 23 مگاپیکسلی با لنز PixelMaster 3.0 در بدنه پشتی تعبیه شده است. این دوربین برای ایجاد افکت های سه بعدی واقعیت افزوده از قابلیت ردیابی حرکات سوژه و سنجش عمق منظره استفاده خواهد کرد همچنین دوربین سلفی هم یک لنز 8 مگاپیکسلی خواهد بود
سیستم عامل ZenFone Ares اندروید نسخه هفتم (نوقا) خواهد بود که احتمالاً در آینده به اندروید اوریو به روز رسانی میشود همچنین گنجایش باتری آن هم 3300 میلی آمپر ساعت اعلام شده است.
کمپانی ایسوس اعلام کرده که برای تکمیل تجربه ی مالتی مدیا اسمارت فون جدید از بلندگو SonicMaster 3.0 با کیفیت استفاده می کند و از هدفون های DTS هم پشتیبانی خواهد کرد.
ZenFone Ares در حال حاضر تنها در کشور تایوان و با قیمت 333 دلار در دسترس خواهد بود و اطلاعاتی از عرضه جهانی آن اعلام نشده است

مشاهده قیمت به روز گوشی های ایسوس در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد ایسوس از ZenFone Ares رونمایی کرد؛ اسمارت فونی برای پشتیبانی از واقعیت مجازی و افزوده


* الزامی
* الزامی