ایسوس از گوشی های سری Zenfone 4 خود رونمایی کرد (مشخصات+تصاویر+قیمت)

شنبه 25 شهریور 1396
موبايل
شرکت ایسوس به تازگی از اعضای جدید خانواده گوشی های هوشمند ذن فون 4 خود پرده برداشت
این گوشی ها شامل ذن فون 4 سلفی، ذن فون 4 سلفی مجهز به دوربین دوگانه و ذن فون 4 سلفی پرو می شوند که در ادامه قصد داریم به مرور مشخصات به کار رفته در این محصولات بپردازیم.

ایسوس ذن فون 4 سلفی


این گوشی که در واقع، ارزان‌ترین مدل از میان این سه گوشی محسوب می شود از یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فلش LED بهره می برد و به قابلیت SelfieMater برای زیباسازی عکس های سلفی نیز مجهز شده است. در زیر سنسور این دوربین، یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p به کار رفته و در قسمت پشتی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دیافراگم f/2.2 و قابلیت PDAF استفاده شده است.
پردازنده این گوشی از نوع اسنپدراگون 740 و رم آن نیز برابر با 3 گیگابایت عنوان شده است. ذن فون 4 سلفی از باتری 3000 میلی آمپری و حافظه داخلی32 گیگابایتی بهره می برد و قرار است به قیمت 155 دلار روانه بازار شود
مدل دو دوربینه ذن فون 4 سلفی، از لحاظ طراحی شباهت زیادی به مدل اصلی دارد، اما با این تفاوت که از یک دوربین دوگانه در قسمت جلویی دستگاه استفاده شده است. سنسور نخست این دوربین، 20 مگاپیکسل و با گشودگی دیافراگم f/2.0 و سنسور ثانویه نیز 8 مگاپیکسلی اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.4 عنوان شده است.در قسمت پشتی نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 را مشاهده می کنیم که به قابلیت PDAF نیز مجهز شده است. حافظه داخلی و رم این دستگاه نیز به ترتیب برابر با 64 و 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است. سایر مشخصات این گوشی با مدل نخست برابر است اما قیمت آن 233 دلار تعیین شده است.

مشاهده  لیست قیمت به روز انواع گوشی ایسوس در بازر ایران

ذن فون 4 سلفی پرو
این گوشی که در قامت یک پرچمدار عرضه خواهد شد از دوربین سلفی دوگانه بهره می برد به طوری که یک سنسور 12 مگاپکسلی DuoPixel اصلی در کنار سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.2 برای ثبت عکس هایی کم نظیر در این گوشی تعبیه شده است. در قسمت پشتی گوشی نیز از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 با قابلیت PDAF و ضبط ویدیوهای 4K استفاده شده است.
از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به نمایشگر 5.5 اینچی امولد با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپری و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. گفتنی است قیمت این گوشی برابر با 373 دلار تعیین شده است.

نظرات کاربران در مورد ایسوس از گوشی های سری Zenfone 4 خود رونمایی کرد (مشخصات+تصاویر+قیمت)


* الزامی
* الزامی