شرکت Poco در مراسم 2 فروردین خود Poco X3 و Poco X3 Pro را معرفی خواهد کرد.

چهارشنبه 27 اسفند 1399
موبايل
شرکت Poco هفته گذشته خبر از دستگاهی به اسم X3 Pro داد و در کنار آن اطلاعاتی از Poco F3 هم به دستمان رسید که در واقع همان Redmi K40 با نامی جدید است!
شرکت Poco هفته گذشته خبر از دستگاهی به اسم X3 Pro داد و در کنار آن اطلاعاتی از Poco F3 هم به دستمان رسید که در واقع همان Redmi K40 با نامی جدید است! حالا حساب کاربری جهانی این برند، خبر از برگزاری مراسم معرفی محصولات این شرکت در روز 2 فروردین داده و اعلام کرده که در این مراسم این دو دستگاه معرفی خواهند شد. این مراسم قرار است در ساعت 12 ظهر به وقت گرینویچ از یوتیوب منتشر شود.
در خبری دیگر، Poco India تایید کرده که در تاریخ 10 فروردین هم مراسم دیگری برگزار خواهد شد. این تاریخ توسط حساب کاربری رسمی Poco تعیین شده و تگ #ProFormance هم در آن دیده شده که می تواند نشان دهنده این باشد که Poco X3 Pro در این تاریخ معرفی و عرضه خواهد شد. Poco F3 یا همان Redmi K40 احتمالا در زمان دیگری در این کشور عرضه خواهد شد و البته تحت نام Mi 11X در این کشور به فروش خواهد رسید.
بنابر برخی از اخبار و گفته ها، Poco X3 Pro برای اولین بار از چیپست اسنپدراگون 860 استفاده خواهد کرد. گفته شده که این چیپست حد وسط بین مدل 855 و 865 است و به احتمال زیاد هم فقط از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد.
علاوه بر این انتظار می رود که Poco X3 Pro در کانفیگ های 6/128 و 8/256 عرضه شود. یک نمایشگر 120 هرتزی و باتری 5200 میلی آمپر ساعتی هم در آن قرار خواهد گرفت. گفته شده که قیمت این محصول برای نسخه پایه حدود 290 دلار خواهد بود.


مشاهده لیست قیمت به روز و آنلاین انواع گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد شرکت Poco در مراسم 2 فروردین خود Poco X3 و Poco X3 Pro را معرفی خواهد کرد.


* الزامی
* الزامی