قیمت گوشی جدید Poco X3 Pro فاش شد.

چهارشنبه 27 اسفند 1399
موبايل
برند زیر مجموعه شیائومی یعنی Poco، قرار است در روز 2 فروردین یک مراسم معرفی برگزار کند.
برند زیر مجموعه شیائومی یعنی Poco، قرار است در روز 2 فروردین یک مراسم معرفی برگزار کند. حالا در اخبار و شایعاتی که تاکنون به دستمان رسیده، مشخص شده که یکی از گوشی هایی که هفته آینده در این مراسم خواهد شد، گوشی  Poco X3 Pro نام دارد.
همانطور که از نام این محصول پیداست، این دستگاه برادر نسخه استاندارد Poco X3 است. مشخصات و اطلاعات زیادی از قبل راجع به این دستگاه فاش شده و امروز هم می توانیم از قیمت این گوشی به احتمال زیاد محبوب، باخبر شویم.
بدیهی است که نمی توانیم تایید کنیم که تصویر بالا کاملا صحیح است، ولی براساس یک وبسایت فروشگاه آنلاین اروپایی که قرار است این دستگاه را به فروش برساند، نسخه پایه این دستگاه با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، برچسب قیمت 269 یورویی خواهد داشت.
البته نسخه بهره مند از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم موجود خواهد بود که به قیمت 319 یورو به فروش خواهد رسید. گفته شده که این دستگاه در رنگ های برنز، آبی و مشکی روانه بازار شود.
گفته شده که قلب تپنده Poco X3 Pro چیپست اسنپدراگون 860 است که طبق شایعات تنها اندکی از +855 قوی تر است. طبق شایعات یک ساختمان دوربین چهارگانه در بخش پشتی این دستگاه تعبیه شده که از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض، یک دوربین ماکرو و یک عمق سنج تشکیل شده است. گفته شده که باتری تعبیه شده در این دستگاه گنجایش بالای 5000 میلی آمپر ساعتی داشته و می تواند با توان 33 واتی شارژ شود. طبق شایعات نمایشگر این محصول هم رزولیشن FH+ داشته و 120 هرتزی است.

مشاهده بهترین قیمت گوشی های موبایل  شیائومی در  ایران

نظرات کاربران در مورد قیمت گوشی جدید Poco X3 Pro فاش شد.


* الزامی
* الزامی