سری Redmi K40 تحت برند Mi 11 روانه بازار هند خواهند شد.

دوشنبه 18 اسفند 1399
موبايل
یکی از اعضای وبسایت XDA با نام kacskrz با جستجو در کدهای نرم افزاری، تم نامگذاری پیچیده ای برای محصولات Xiaomi / Redmi Poco را یافته است.
یکی از اعضای وبسایت XDA با نام kacskrz با جستجو در کدهای نرم افزاری، تم نامگذاری پیچیده ای برای محصولات Xiaomi / Redmi Poco را یافته است. لازم به ذکر است که همه این کدها به سری گوشی های K40 مربوط است.
به لطف وبسایت FCC مشخص شد که Redmi K40 با نام Poco F3 در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این درحالی است که این یافته های جدید مشخص می کند که Xiaomi Mi 11X هم نام دیگر K40 است که البته در کشور هند با این نام عرضه خواهد شد.
این برند X حتی شامل Redmi K40 Pro هم می شود که با نام Xiaomi Mi 11X Pro روانه بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که این گوشی ها ارتباطی با Redmi 10X  و Redmi 10X Pro ندارند.
بالاترین عضو این سری یعنی Redmi K40 Pro+ به جای پسوند X با نام Xiaomi Mi 11i ثبت شده که احتمالا جانشین Mi 10i معرفی شده در هند خواهد شد. این اتفاق اندکی سریع به نظر می رسد، چرا که خود Mi 10i هم کمتر از 2 ماه پیش روانه بازار هندی ها شده بود.
لازم به ذکر است که Mi 10i و K40 Pro+ تفاوت چندی هم ندارند: هر دو دستگاه پنل های 120 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و امکان شارژ 33 واتی دارند، ولی Mi 11i در بخش قدرت پردازشی یک برتری بزرگ دارد چرا که حالا به جای اسنپدراگون 750G از چیپست اسنپدراگون 888 در آن استفاده شده و پنل IPS LCD مدل قبلی هم جایش را به Super AMOLED داده است.
لازم به تذکر است که در این کد در اصل عبارت “haydn_pro_global” نوشته شده که نشان می دهد Mi 11i روانه بازارهای جهانی هم می شود و این شرایط را پیچیده تر هم می کند. در ضمن این اولین باری است که درباره عرضه اولیه K40 Pro+ چیزی می شنویم


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های شیائومی رد بازار ایران

نظرات کاربران در مورد سری Redmi K40 تحت برند Mi 11 روانه بازار هند خواهند شد.


* الزامی
* الزامی