احتمال استفاده از نمایشگر هایی از کمپانی دیگر برای Galaxy M41

چهارشنبه 28 خرداد 1399
موبايل
کمپانی Samsung Display در حال حاضر حاکم بلامنازع بازار OLED های کوچک برای اسمارت فون، ساعت و تبلت هاست و همه پنل های نمایشگر مورد نیاز Samsung Electronics و کمپانی های عظیمی مثل Apple را تامین می کند.
کمپانی Samsung Display در حال حاضر حاکم بلامنازع بازار OLED های کوچک برای اسمارت فون، ساعت و تبلت هاست و همه پنل های نمایشگر مورد نیاز Samsung Electronics و کمپانی های عظیمی مثل Apple را تامین می کند. حالا اما به نظر می رسد که سامسونگ برای تامین پنل های OLED خود می خواهد از کمپانی های دیگر هم استفاده کند.
بر اساس منابعی از درون کمپانی، اولین اسمارت فونی که از پنل های OLED غیر سامسونگ استفاده می کند، Galaxy M41 خواهد بود. این منابع همچنین اضافه کرده اند که سامسونگ در حال حاضر کمپانی China Star Optoelectronics Technology را که برای TCL است، انتخاب کرده است.
البته چندی پیش شایعه شده بود که سامسونگ برای تامین پنل نمایشگر پرچمدار های آینده خود مثل Galaxy 21 نگاهی به کمپانی BOE هم کرده است، اما اینطور که پیداست این اتفاق نخواهد افتاد.


فروش گوشی موبایل  با بهترین قیمت در بازار ایران

شرکت های Xiaomi و Motorola برای نمایشگر های Mi 10 و Edge از همین کمپانی CSOT استفاده کرده اند. همچنین سامسونگ می تواند هر شرکتی را که بخواهد برای تامین قطعات مورد نیاز خود که البته از نظر قیمت و کیفیت با استاندارد هایش همخوانی داشته باشد، استفاده کند، اما Samsung Display چنین امکانی را ندارد.
اوایل امسال بود که اولین رندر های مبتنی بر CAD منسوب به Galaxy M41 در فضای مجازی منتشر شد و یک نمایشگر تخت، حفره نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی و حسگر انگشت در بخش پشتی را به نمایش گذاشت. حالا با گذشت چندین ماه از انتشار آن رندر ها، هیچ خبر یه اطلاعات دیگری پیرامون این میان رده منتشر نشده است.

نظرات کاربران در مورد احتمال استفاده از نمایشگر هایی از کمپانی دیگر برای Galaxy M41


* الزامی
* الزامی