شیائومی توانست 30 میلیون نسخه از خانواده Redmi Note 8 را به فروش برساند

یک‌شنبه 21 اردیبهشت 1399
موبايل
امروز برند Redmi از شیائومی، دلیل خوبی برای جشن گرفتن دارد، چرا که توانسته 30 میلیون نسخه از خانواده Note 8 را به فروش برساند.
امروز برند Redmi از شیائومی، دلیل خوبی برای جشن گرفتن دارد، چرا که توانسته 30 میلیون نسخه از خانواده Note 8 را به فروش برساند. این خانواده شامل Redmi Note 8 و برادرش Note 8T، و همچنین Redmi Note 8 Pro می شود. هر دو دستگاه جزو 10 اسمارت فون پر فروش جهان در فصل چهارم 2019 بودند.
این خبر خوب توسط Lu Weibing، مدیر برند Redmi اعلام شده است. اون همچنین اعلام کرد که 1 میلیون نسخه از این دستگاه ها تنها در یک 1 ماه به فروش رسیده است، در ماه بعد و بعد از عرضه جهانی محصول فروش به 5 میلیون نسخه رسید و تا پایان فصل سال فروش به 10 میلیون نسخه رسید. بعد از آن 5 ماه طول کشید تا آمار فروش 20 میلیونی به ثبت برسد.
این سری میان رده در تاریخ هشتم شهریور سال گذشته معرفی شد و Redmi Note 8 Pro هم رسما اولین اسمارت فون تولید شده با دوربین 64 مگاپیکسلی بود ولی تا اواخر تابستان به بازار عرضه نشد. از آن زمان، شیائومی هر روز توانسته 120.000 نسخه را به فروش رسانده و عرضه کند.
به احتمال زیاد آمار فروش این دستگاه در آینده کمتر شود، چرا که از همین حالا هم خانواده Redmi Note 9 در جهان به فروش می رسد و تنها زمان مشخص می کند که خانواده جدید این برند می تواند فروش فوق العاده نسل قبلی را به دست آورد یا خیر.



خرید گوشی با بهترین قیمت در بازار موبایل ایران

نظرات کاربران در مورد شیائومی توانست 30 میلیون نسخه از خانواده Redmi Note 8 را به فروش برساند


* الزامی
* الزامی