پیش فروش iPhone SE 2020 آغاز شد

پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399
موبايل
از امروز کمپانی اپل شروع به قبول ثبت سفارش پیش خرید های iPhone SE جدیدی کرد که هفته گذشته معرفی کرده بود.
از امروز کمپانی اپل شروع به قبول ثبت سفارش پیش خرید های  iPhone SE 2020  جدیدی کرد که هفته گذشته معرفی کرده بود. این پیش فروش همزمان هم در ایالات متحده و هم در 40 کشور دیگر آغاز شد. قرار بود که فرایند عرضه اولیه این آیفون پس فردا، یعنی پنجم اردیبهشت آغاز شود.
اگرچه، اگر هنوز موفق به ثبت سفارش پیش خرید خود ایالات متحده نشده اید، باید اندکی بیشتر صبر کنید تا iPhone SE جدید به دستتان برسد. به این خاطر که تاریخ عرضه این آیفون به هفته های آینده، موکول شده است و حتی ممکن است چند روز دیگر هم به تاخیر بیافتد.
این یعنی iPhone SE جدید، مخصوصا در ایالات متحده آمریکا بسیار محبوب است. لازم به ذکر است که ما نمی دانیم محموله اولیه اپل برای این دستگاه چه میزان بوده، بنابراین ممکن است این تاخیر به خاطر کمبود قطعات بوده باشد. حقیقت هر چه که باشد، اگر شما هم میخواهید هر چه زودتر صاحب یکی از iPhone SE های جدید اپل شوید، بهتر است هر چه سریعتر اقدام کنید.
اما به نظر می رسد در سایر نقاط جهان، شرایط عادی تر است، چرا که تاریخ عرضه پنجم اردیبهشت برای این آیفون های جدید از فروشگاه رسمی اپل حذف نشده است.
جهت یادآوری هم لازم است بگوییم iPhone SE در واقع یک iPhone 8 است که از چیپست A13 استفاده می کند و از نرم افزار دوربین بهبود یافته ای بهره می برد. این دستگاه در رنگ های مشکی، سفید و قرمز عرضه خواه شد.


خرید گوشی اپل آیفون با پایین ترین قیمت در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد پیش فروش iPhone SE 2020 آغاز شد


* الزامی
* الزامی