انتشار به روز رسانی نرم افزاری برای Xiaomi Mi A2 قابلیت جذابی به بخش دوربین بخشیده است

یک‌شنبه 28 مرداد 1397
موبايل
تقریباً یک ماه از معرفی Mi A2 توسط شرکت شیائومی میگذرد و شرکت چینی برای میان رده جدید خود یک آپدیت نرم افزاری جدید منتشر کرده
 بسته بروز رسانی  گوشی Mi A2 حاوی بسته امنیتی تا مرداد ماه و ویژگی جدیدی برای دوربین اصلی دستگاه است.
ویژگی جدید، اضافه شدن امکان ضبط ویدیو با سرعت 60 فریم بر ثانیه و کیفیت فول اچ دی (1080p)  به دوربین این گوشی است. اما جذاب ترین نکته، پشتیبانی دستگاه از قابلیت EIS (تثبیت کننده الکترونیکی تصویر) است که در حالت 60 فریم و Full HD به طور بی نقص کار میکند.
ویژگی جدید، اضافه شدن امکان ضبط ویدیو با سرعت 60 فریم بر ثانیه و کیفیت فول اچ دی (1080p) است. اما جذاب ترین نکته، پشتیبانی دستگاه از قابلیت EIS (تثبیت کننده الکترونیکی تصویر) است که در حالت 60 فریم و Full HD به طور بی نقص کار میکند.
لازم به ذکر است که تکنولوژی EIS نوعی روش پردازش تصویر دیجیتالی است که عمل لرزش گیری دست را به صورت الکترونیکی و نرم افزاری انجام میدهد و تاری و کاهش کیفیت تصویر به دلیل لرزش دست را بر طرف میکند.
شرکت شیائومی اعلام کرده که عرضه بسته نرم افزاری را از کشور چین آغاز کرده و به ترتیب سایر نقاط جهان را نیز پوشش خواهد داد. بنابراین اگر تاکنون این بسته را دریافت نکرده اید با رفتن به بخش Setting > System > System Update > Check for update نسبت به دریافت آن اقدام کنید

مشاهده قیمت بروز گوشی های شیائومی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد انتشار به روز رسانی نرم افزاری برای Xiaomi Mi A2 قابلیت جذابی به بخش دوربین بخشیده است


* الزامی
* الزامی