دکمه تعبیه شده در بدنه کناری LG G7 مربوط به دستیار گوگل اسیستنت است

پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397
موبايل
اسمارت فون LG G7 ThinQ در تاریخ دوم ماه می معرفی خواهد شد و تا به امروز، اطلاعات نسبتا زیادی در خصوص مشخصات و قابلیت های این محصول به بیرون درز کرده است.
تصاویری که در روزهای اخیر از این گوشی منتشر شده بود، نشان می داد این گوشی از یک دکمه اضافی در قسمت کناری بدنه خود بهره می برد که طبق شنیده ها، به منظور استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی تعبیه شده است. اما امروز اطلاعات دست اولی به دست آمده که این ادعا را رد می کند.
به بیانی دیگر، این دکمه برای قابلیت های هوش مصنوعی طراحی نشده و تنها برای استفاده از ویژگی دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت بر روی بدنه این دستگاه تعبیه خواهد شد. ادعایی که اگر درست باشد، نشان دهنده یک کپی کاری تمام عیار از سامسونگ است که پیشتر این دکمه را برای دستیار بیکسبی در گوشی های خود به کار برده بود.
از طرفی دیگر، این دکمه در سمت چپ بدنه گوشی تعبیه شده، یعنی دقیقا جایی که دکمه بیکسبی در گوشی های گلکسی سامسونگ مشاهده می شود. از دیگر ویژگی های جدید و قابل ذکر در  LG G7 ThinQ  می توان به حذف سنسور اثر انگشت و یا همان دکمه پاور از قسمت پشتی بدنه و انتقال آن به سمت راست بدنه دستگاه است.
اسمارت فون جدید ال جی از قابلیت های هوش مصنوعی توسعه داده شده توسط مهندسان این شرکت نیز بهره می برد که پیشتر در گوشی V30S ThinQ مشاهده شد. واژه ThinQ نشان دهنده استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی در گوشی است. از جمله مشخصات فنی این گوشی نیز می توان به نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت ابعاد 19:9، پردازنده اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد.


نظرات کاربران در مورد دکمه تعبیه شده در بدنه کناری LG G7 مربوط به دستیار گوگل اسیستنت است


* الزامی
* الزامی