با گوشی جدید نوکیا 7 پلاس آشنا شوید-قیمت+مشخصات

دوشنبه 7 اسفند 1396
موبايل
کمپانی اچ ام دی گلوبال، در جریان کنگره جهانی موبایل گوشی های جدیدی با برند نوکیا را معرفی کرد که در میان آن ها، نوکیا 7 پلاس نگاه علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است.
محصولی که از مشخصاتی همچون پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 با سرعت کلاک  2.2 گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی آدرنو 512، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد. ظرفیت باتری این دستگاه برابر با 3800 میلی آمپر ساعت عنوان شده که در کنار پردازنده کم مصرف گوشی، قادر است تا ساعت ها شارژ را در خود ذخیره کند.
از دیگر مشخصات نوکیا 7 پلاس  می توان به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9، سیستم عامل اندروید 8 اوریو، درگاه USB-C و ورودی 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد
قسمت پشتی دستگاه از دوربین دوگانه ساخت شرکت زایس استفاده شده که از سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری بهره می برد. طرفداران عکس های سلفی نیز می توانند با استفاده از دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت جلویی دستگاه، عکس های سلفی خود را ثبت کنند. 
دوربین این گوشی به حالت Pro Camera مجهز شده که امکان اعمال تغییرات دلخواه در تنظیمات دوربین را قبل از ثبت عکس فراهم می کند. در این گوشی همچنین، از صوت استریو به همراه میکروفون های مجزه به قابلتی حذف نویز استفاده شده است. نوکیا 7 پلاس از اوایل ماه آوریل و با قیمت تقریبی 399 یورو روانه بازار خواهد شد. 

مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های نوکیا در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد با گوشی جدید نوکیا 7 پلاس آشنا شوید-قیمت+مشخصات


* الزامی
* الزامی