انتشار اطلاعاتی از گوشی نوکیا 7 پلاس در بنچمارک گیگ‌بنچ

دوشنبه 9 بهمن 1396
موبايل
کمپانی HMD Golobal در سال گذشته برند نوکیا را با رونمایی از چند اسمارت فون زنده کرد و اکنون قصد دارد تا در سال 2018، خانواده محصولات خود را گسترش دهد
بر اساس آخرین گزارش ها، این شرکت احتمالا فرصت به دست آمده در نمایشگاه MEC 2018 را برای معرفی گوشی جدیدی مغتنم خواهد شمرد . هنوز نامی برای این گوشی اعلام نشده، اما اخیرا اطلاعات مربوط به مدل نوکیا 7 پلاس در بنچمارک گیک بنچ رویت شده که برخی از مشخصات این گوشی را فاش می کند.
بر این اساس، نوکیا 7 پلاس مجهز به ویژگی هایی همچون پردازنده اسنپدراگون 660، رم 4 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو معرفی خواهد شد. اگر این شایعات محقق شوند، نوکیا 7 پلاس بین گوشی های نوکیا 8 و نوکیا 7 جای خواهد گرفت. این دو گوشی به ترتیب به پردازنده اسنپدراگون 835 و اسنپدراگون 630 مجهز شده اند.
اگرچه تفاوت چندانی میان مدل های اسنپدراگون 630 و 660 وجود ندارد و هر دو مبتنی بر لیتوگرافی 14 نانومتری تولید شده اند، اما مدل 660 از هسته های پردازشی کایرو 260 به جای Cortex A53 بهره می برد و تراشه گرافیکی آن نیز از قدرت نسبتا بیشتری برخوردار است.
متاسفانه هنوز ابعاد دقیق نمایشگر و همچنین میزان رزولوشن آن مشخص نشده که البته با توجه به این که زمان زیادی تا مراسم MWC امسال باقی نمانده، می توان گفت که انتظار برای رونمایی از این گوشی به زودی به سر خواهد آمد

مشاهده قیمت به روز گوشی های نوکیا در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد انتشار اطلاعاتی از گوشی نوکیا 7 پلاس در بنچمارک گیگ‌بنچ


* الزامی
* الزامی