لکسوس از خودروی مفهومی جدید خود با نام LF-1 Limitless رونمایی کرد

چهارشنبه 27 دی 1396
خودرو
کمپانی لکسوس اخیرا از طرح اولیه خودروی جدید خود تحت عنوان LF-1 Limitness پرده برداشت که بسیاری از کارشناسان، طراحی آن را شبیه به یک شمشیر سامورایی عنوان کرده اند.

این خودروی لوکس و زیبا به گونه ای طراحی شده که از لبه های تیز و کشیده ای بهره می برد و در ساخت آن از پیشرفته‌ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. درواقع، این خودرو بیشتر به یک شمشیر سامورایی شباهت دارد و با الهام از یک شمشیر ژاپنی به نام Molten Katana طراحی شده است.

طول این خودرو به 5 متر، عرض آن به 2 متر و ارتقاع آن نیز به 1.6 متر می رسد. برآمدگی ها و قوس های روی بدنه LF-1 Limitless نگاه هر خریداری را به خود جلب خواهد کرد

فضای داخل کابین نیز از دیگر نقاط قوت این خودرو محسوب می شود به طوری که احساس راحتی و آرامش خاصی را برای سرنشیشنان به ارمغان خواهد آورد. در این محیط از پوشش های چرمی استفاده شده و فضای زیادی در اختیار سرنشینان قرار دارد.


لکسوس همچنین از تکنولوژی هایی همچون سیستم ناوبری چهار بعدی و دکمه های کنترلی لمسی استفاده کرده است که دسترسی به گزینه های مورد نظر را برای راننده آسان تر می کند. البته این شرکت هنوز اطلاعاتی را در خصوص پیشرانه این خودرو منتشر نکرده اما پیش بینی می شود که LF-1 Limitless مجهز پیشرانه های بنزینی، الکتریکی، هیبریدی و هیبرید پلاگین روانه بازار شود.
لکسوس در نظر دارد تا سال 2025، نسخه های الکتریکی تمامی خودروهای خود را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در این خودرو همچنین، قابلیتی به نام Chauffeur مشاهده می شود که قادر است بدون دخالت راننده، هدایت خودرو را بر عهده بگیرد. باید منتظر ماند و چشم به راه اطلاعات تکمیلی در خصوص این خودروی لوکس و خوش استایل بود.







نظرات کاربران در مورد لکسوس از خودروی مفهومی جدید خود با نام LF-1 Limitless رونمایی کرد


* الزامی
* الزامی