انتشار تیزری که انحنای پشتی خودروی مفهومی Q Inspiration اینفینیتی را نشان می‌دهد

یک‌شنبه 17 دی 1396
خودرو
کمپانی اینفینیتی (Infinity) بالاخره نام خودروی مفهومی خود را که قرار است در ماه ژانویه امسال و در جریان نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی رونمایی شود، اعلام کرد

. این خودرو که با نام کامل Infinity Q Inspiration Concept معرفی خواهد شد، یک سدان شیک و مدرن به شمار می رود که طراحی جدید محصولات آتی این شرکت را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد.

این خودرو به گونه ای طراحی شده که انحناهای خاصی بر روی بدنه آن مشاهده می شود. کریم حبیب، مدیر طراحی این شرکت با انتشار تیزری از این خودرو عنوان کرد که "ما قصد داریم تا معماری قدیمی خودروهای سدان خود را توسعه داده و با تکامل این طراحی، مرحله جدیدی را آغاز کنیم."

وی در ادامه افزود که مدل مفهومی Q Inspiration، طراحی جدیدی را در به نمایش خواهد گذاشت به طوری که از کابینی کشیده‌تر و با تعادل بیشتر برخوردار خواهد بود. در این خودرو، از کاپوت کوتاه‌تر و طول بدنه بلندتر استفاده خواهد شد و فضای داخل کابین نیز بسیار راحت، جادار و مجهز به قابلیت های متنوع خواهد بود.

این خودروی مفهومی از گلگیرهای برجسته ای بهره خواهد برد و سقف آن نیز به صورت یکپارچه طراحی خواهد شد. خروجی هوای تعبیه شده در کنار سپر جلو، نمای اسپورت را به این خودرو می بخشد. چراغ های عقب این خودرو به صورت کشیده طراحی شده و در تمام عرض بدنه پشتی خود امتداد یافته است. اگزوزها نیز در قسمت پایین سپر جای گرفته اند و سقف خودرو با شیشه مقاوم پوشانده شده است. این طراحی سبب می شود تا سرنشینان بتوانند به محیط بیرون اشراف کامل داشته باشند.

البته چندی پیش نیز تیزری از قسمت جلویی این خودرو منتشر شد که در آن طراحی چراغ های جلویی کشیده و جلوپنجره خودرو قابل رویت بود. شرکت اینفینیتی هنوز اطلاعاتی را در خصوص مشخصات موتور این خورو منتشر نشده اما گفته می شود که پیشرانه این خودرو، هوشمندتر، جمع و جورتر و با توان خروجی قابل قبولی عرضه خواهد شد. با این حال، حداقل چند سالی 

نظرات کاربران در مورد انتشار تیزری که انحنای پشتی خودروی مفهومی Q Inspiration اینفینیتی را نشان می‌دهد


* الزامی
* الزامی