تولید ژاکتی ورزشی که از قابلیت درخشندگی در تاریکی برخوردار است

یک‌شنبه 29 مرداد 1396
استارت اپ Vollebak موفق به تولید ژاکت ورزشی جدیدی شده است که از ویژگی های تکنولوژیکی و علمی به‌روزی بهره می برد.
محصولی که در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و در تاریکی شب با درخشش خود، تمامی نگاه ها را به خود جلب می کند.
این ژاکت که نام کامال آن Solar Charged Jacket نام دارد، ترکیبی از لایه فوق باریک Phosphorescent را در خود جای داده که قادر است در طول روز، نور را جذب کند و در محیط هایی که نور کافی وجود ندارد، آن را به صورت نور سبزرنگی منتشر کند. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص ترکیب سازنده Phosphorescent اعلام نشده اما به گفته Vollebak، این ژاکت می تواند از انرژی ذخیره شده، برای درخشش و روشن ماندن تا ۱۲ ساعت متوالی استفاده کند.

اگر این ادعا درست باشد، می توان گفت که این ژاکت می تواند دستاوردی شگرف در این حوزه باشد چرا که محصولات مشابه قبلی، هرگز از توانایی تامین شارژ برای چنین مدت طولانی برخوردار نبودند. گفتنی است ترکیب ساطع کننده نور در این ژاکت، تحت تاثیر شست و شو قرار نمی گیرد و از این طریق، هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین، نحوه شارژ شدن این ژاکت تنها به نور خورشید محدود نمی شود، بلکه می توان آن را از طریق لامپ های معمولی و یا حتی چراغ قوه های بزرگ نیز شارژ کرد.

همانطور که اشاره شد، این ژاکت ضد آب بوده و در قسمت پشتی آن، یک جیب مخصوص برای قرار دادن وسایلی همچون گوشی و یا کیف پول تعبیه شده است. به گفته شرکت سازنده، ژاکت مورد بحث، در چهار سایز به بازار عرضه خواهد شد که در حال حاضر، قیمت 350 دلار برای آن تعیین شده است.

نظرات کاربران در مورد تولید ژاکتی ورزشی که از قابلیت درخشندگی در تاریکی برخوردار است


* الزامی
* الزامی