نمایشگر لمسی جدید SDS برای خودروهای بی‌ام‌و، 10.3 اینچی و مبتنی بر اندروید است

دوشنبه 2 مرداد 1396
خودرو
نمایشگر لمسی جدید شرکت SDS از ابعاد 10.3 اینچی و سیستم عامل اندروید بهره می برد و به عنوان یک تکنولوژی جدید و مفید برای افرادی که این نمایشگر را بر روی خودروهای بی ام و خود نصب خواهند کرد، محسوب می شود

این نمایشگر از قابلیت Anti-glare بهره می برد که به لطف این قابلیت، کاربران می توانند حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز، اطلاعات موجود بر روی آن را مشاهده کنند.

شرکت SDS عنوان کرده است که این نمایشگر، مطابق با استانداردهای شرکت بی ام و طراحی شده است. قرار است عرضه این نمایشگر از ۱۰ آگوست و با قیمت 955 دلار آغاز شود. این محصول با تمامی مدل های بی ام و سری ۱، سری ۲، سری ۳ و سری ۴ که از سال ۲۰۱۳ به بعد تولید شده اند، سازگار است. به گفته شرکت سازنده، این نمایشگر 10.3 اینچی را می توان با نمایشگر 6.5 اینچی موجود در این خودروها جایگزین کرد.

این نمایشگر به گونه ای طراحی شده که می تواند به صورت کامل با سیستم iDrive خودروهای بی ام و یکپارچه شود و این یعنی، افراد می توانند از طریق این نمایشگر، کنترل بسیاری از کارهایی را iDrive برای آن ها فراهم می کند، در دست بگیرند. از میان این موارد می توان به مشاهده فضای پشت خودرو از طریق دوربین پشتی اشاره کرد.

گفتنی است نصب و راه اندازی این نمایشگر بسیار ساده بوده و به محض نصب نمایشگر، می توان از آن استفاده کرد. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که از کدام نسخه از سیستم عامل اندروید در این دستگاه استفاده شده اما SDS عنوان کرده از درگاه USB برای اتصال دستگاه های جانبی بهره می برد.

نظرات کاربران در مورد نمایشگر لمسی جدید SDS برای خودروهای بی‌ام‌و، 10.3 اینچی و مبتنی بر اندروید است


* الزامی
* الزامی