ال‌جی از گوشی Q8 رونمایی کرد؛ نسخه 5.2 اینچی اسمارت‌فون V20

پنج‌شنبه 29 تیر 1396
موبايل
کمپانی ال جی دقایقی پیش و کاملا بی سروصدا از جدیدترین گوشی هوشمند خود موسوم به LG Q8 که در واقع، نسخه مینی گوشی V20 محسوب می شود، رونمایی کرد
محصولی که از نمیاشگر 5.2 اینچی کوآد اچ دی به همراه یک نمایشگر ثانویه بهره می برد که در دل نمایشگر دوم، سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی تعبیه شده است. با توجه به مشخصاتی که LG Q8 در دل خود جای داده است، می توان با کمی ارفاق، آن را یک پرچمدار دانست که از پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 820 بهره می برد، این یعنی تراشه ای نسبتا ضعیف تر از پردازنده گوشی جی ۶ و قوی تر از پردازنده گوشی Q6 این شرکت که اخیرا رونمایی شد.
با این حال، LG Q8 از مشخصه های دیگری همچون اندروید 7.0 نوقا، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. برای علاقه مندان به عکاسی موبایلی نیز باید بگوییم که در قسمت پشتی این گوشی، از دورین دوگانه 13 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز استفاده شده که از گشودگی دهانه دیافراگم f/1.8 بهره می برد و سنسور دیگر این دوربین نیز 8 مگاپیکسل با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.4 برخوردار است. این دوربین از قابلیت هایی همچون لرزشگیر اپتیکال و قابلیت ضبط ویدیوی 4K با رزولوشن 2160p بهره می برد.
در قسمت جلویی گوشی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز (۱۲۰ درجه) استفاده شده که می تواند ویدیوهایی با رزولوشن 1080p را ثبت و ضبط کند. 
بدنه فلزی LG Q8 دارای گواهینامه IP67 است که از مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار خبر می دهد. پنل به کار رفته در نمایشگر ثانویه این گوشی از نوع Quantum IPS است که در گوشی های پرچمدار ال جی به کار رفته و از پوشش محافظ صفحه گوریلا گلمس نیز برخوردار است. میزان روشنایی نمایشگر برابر با ۵۰۰ گره عنوان شده است. رزولوشن نمایشگر ثانویه 160 در 1040 پیکسل ذکر شده است.





لیست قیمت آنلاین انواع گوشیهای ال جی موجود در بازار ایران را اینجا ببینید

نظرات کاربران در مورد ال‌جی از گوشی Q8 رونمایی کرد؛ نسخه 5.2 اینچی اسمارت‌فون V20


* الزامی
* الزامی