گوشی LG Q6 در 20 تیرماه معرفی میشود

پنج‌شنبه 15 تیر 1396
موبايل
چند روز قبل در خبرها آمده بود که نسخه مینی اسمارتفون LG G6 قرار است با نام LG Q6 رونمایی و روانه بازار شود
محصولی که امروز نه تنها موجودیت آن توسط کمپانی ال جی تایید شد، بلکه این شرکت با انتشار دعوتنامه هایی برای برگزاری کنفرانسی اختصاصی در 11 جولای، رسماً زمان معرفی این گوشی را برای علاقه­مندان اعلام کرد.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در این دعوتنامه اگرچه نامی از LG Q6 برده نشده، اما عبارت #LGBarbeQ می تواند بیانگر این مسئله باشد که حرف Q، علامت رمزی برای اسمارت فون مورد انتظار این شرکت باشد.
البته در نسخه دیگری از این دعوتنامه نیز که به زبان لهستانی طراحی شده می توان به خوبی نام LG Q6 را تشخیص داد. اما سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا مراسم ال جی در کشور لهستان، محل رونمایی از این گوشی خواهد بود یا اینکه Q6 زودتر از این ها معرفی خواهد  شد و این اقدام تنها جهت معرفی این گوشی برای ورود به بازار این کشور یعنی لهستان انجام شده است.


با این حال، هنوز چند روزی تا برگزاری این مراسم باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد. و اما در خصوص مشخصات شایع شده برای این گوشی می توان به مواردی همچون نمایشگر 5.4 اینچی با نسبت ابعاد 18:9، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و رم ۳ گیگابایتی اشاره کرد


قیمت به روز و آنلاین انواع گوشیهای ال جی موجود در بازار ایران را می توانید اینجا ببینید

نظرات کاربران در مورد گوشی LG Q6 در 20 تیرماه معرفی میشود


* الزامی
* الزامی