نتایج تست باتری فبلت لومیا ۱۳۲۰ نوکیا

دوشنبه 14 بهمن 1392
موبايل
کی از محصولات جدید نوکیا، فبلت لومیا ۱۳۲۰ است که به همراه فبلت معروف لومیا ۱۵۲۰ معرفی شد.
این فبلت دارای یک باتری ۳,۴۰۰ Li-Ion و صفحه نمایشی ۶ اینچی است. قلب تپنده این دستگاه هم یک پروسسور دو هسته ای و ۱.۷ گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon S4 می باشد، پردازنده ای که در بخش گرافیکی دارای Adreno 305 است. این تراشه فاقد مدیریت هوشمند مصرف باتری میباشد و به همین دلیل، یکی از ضعف های این پردازنده نسبت به اسنپ دراگون ۸۰۰ که درون لومیا ۱۵۲۰ قرار دارد، در این ویژگی می باشد.
در بخش تماس برروی شبکه ۳G، فبلت Lumia 1320 به زمانی همانند لومیا ۱۰۲۰ یعنی چیزی در حدود ۲۲ ساعت دست پیدا میکند. زمان بدست آمده توسط این دستگاه حدود ۶ ساعت کمتر از لومیا ۱۵۲۰ میباشد. با توجه به اینکه این دستگاه دارای صفحه نمایشی بزرگ است، زمان بدست آمده توسط آن مناسب می باشد.

همانطور که اعلام شد صفحه نمایش این دستگاه ۶ اینچی است. نوع صفحه نمایش نیز IPS LCD ClearBlack HD می باشد. در بخش مرور وب، Lumia 1320 چیزی در حدود ۱۱ ساعت دوام دارد. برای مقایسه فبلت اچ تی سی، HTC One Max حدود ۱۱ ساعت و ۲۰ دقیقه و لومیا ۱۵۲۰ حدود ۱۲ ساعت و ۴۰ دقیقه دوام دارد.

در تست پخش ویدئو Lumia 1320 به زمان ۹ ساعت و ۱۷ دقیقه دست پیدا میکند که بالاتر از زمانی است که توسط فبلت Galaxy Mega 6.3 سامسونگ بدست آمده است. لومیا ۱۵۲۰ در این بخش به زمان ۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه دست پیدا کرده است.
بازدهی در بخش استندبای لومیا ۱۳۲۰ خوب است. رتبه استقامت این قبلت ۷۵ ساعت می باشد که برای این دستگاه ۶ اینچی مناسب است. در واقع اگر هر روز ۱ ساعت به تماشای ویدئو، ۱ ساعت به مکالمه و ۱ ساعت به مروروب بپردازیم، باتری این دستگاه حدود ۳ روز دوام دارد.

نظرات کاربران در مورد نتایج تست باتری فبلت لومیا ۱۳۲۰ نوکیا


* الزامی
* الزامی