قشقایی جدید برای اروپا

دوشنبه 20 آبان 1392
خودرو
کمپانی نیسان طیف گسترده‌ای از محصولات شاسی بلند خود را به بازار خودرو ارائه کرده است که می‌توان از Juke، Murano، Pathfinder و Armada نام برد.
اما برای اروپایی‌ها قشقایی جایگاه متفاوتی دارد؛ ولی این بدین معنا نیست که دیگر شاسی بلند‌های این کمپانی فروش خوبی نداشته‌اند.


از زمانی که نیسان قشقایی در سال 2007 به بازار خودرو معرفی شد 2 میلیون دستگاه از آن در دنیا به فروش رفته که تنها 1.5 میلیون دستگاه از آن در اروپا بوده است. پس از این آمار فروش، کمپانی نیسان تصمیم به ارائه مدل‌های جدید قشقایی گرفت. طراحی بدنه بزرگ‌تر، ظاهر زیباتر، پیشرفته‌تر و سازگار با محیط زیست از ویژگی‌های مدل جدید قشقایی است. این خودرو در اروپا و برای اروپا طراحی شده است. این اولین مدل اروپایی است که نتیجه همکاری مشترک کمپانی رنو و نیسان در طراحی پلتفرم است.  

این خودرو با دو موتور دیزلی و بنزینی که قدرتی بین 110 تا 150 اسب‌بخار را تولید می‌کنند، در مدل‌های  چهارچرخ و دو چرخ متحرک با گیربکس شش سرعته دستی در دسترس می‌باشد. در حالی که در مدل قبلی (Qashqai+2) قابلیت جابجایی هفت سرنشین وجود داشت، در طراحی جدید از پنج صندلی استفاده شده است که رانندگی و سفری با آرامش و لذت‌بخش را به مسافرین خود هدیه می‌کند.



نظرات کاربران در مورد قشقایی جدید برای اروپا


mohamad
1392/08/30 15:38

واقعاماشين خوبي براي مسافرت.


* الزامی
* الزامی