شاسی‌بلند جدید آلپاین به مبارزه با پورشه ماکان خواهد رفت

چهارشنبه 28 تیر 1396
خودرو
کمپانی آلپاین اخیرا از خودرویی جدید به نام Alpine A110 رونمایی کرد و اگرچه این خودرو یکی از بهترین‌های کلاس خود به حساب می آید، اما .....
برای آن دسته از افرادی که به خودروهای جادار علاقه‌مندند باید بگوییم که این شرکت فرانسوی به زودی خودروی شاسی بلند جدیدی را تولید خواهد کرد که می تواند رقیبی جدی برای پورشه ماکان به حساب آید.
بر اساس گزارشی که توسط «آتو اکسپرس» منتشر شده، محصول جدید آلپاین در سال 2019 آماده ورود به خیابان ها خواهد شد. با این حساب، به نظر می رسد که رنو اهداف بلندمدتی را برای تصاحب سهم بیشتری از بازار خودروها در سر دارد. گفته می شود که شاسی بلند جدید آلپاین مبتنی بر پلتفرمی که در خودروهای مرسدس و نیسان به کار رفته، طراحی خواهد شد چرا که رنو اخیرا همکاری جدیدی را با چند شرکت آلمانی و ژاپنی خودروساز آغاز کرده است.
بر اساس آخرین شنیده ها، در این شاسی بلند از پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر استفاده می شود که قادر به تولید نیرویی برابر با 300 اسب بخار است. در این بین، برخی منابع خبری نیز ادعا کرده اند که مدل هیبریدی این خودرو نیز در آینده ای نزدیک تولید و روانه بازار خواهد شد.
آتو اکسپرس در ادامه نوشت که به احتمال فراوان، کراس اوور جدید طراحی خود را از آلپاین A110 وام خواهد گرفت به طوری که از صندلی ها و چرخ های اسپرت بهره خواهد برد.
البته هنوز جزییاتی در خصوص طراحی و ویژگی های این خودرو منتشر نشده، اما شواهد نشان می دهد که این شاسی بلند می تواند گزینه ای ایده آل برای جایگزینی پورشه ماکان باشد.

نظرات کاربران در مورد شاسی‌بلند جدید آلپاین به مبارزه با پورشه ماکان خواهد رفت


* الزامی
* الزامی