سامسونگ گلکسی واچ 4 تابستان امسال دستیار گوگل را دریافت خواهد کرد

پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1401
موبايل
یک خبر خوب برای دارندگان ساعت هوشمند Galaxy Watch 4
سامسونگ گلکسی واچ 4 را در آگوست گذشته با Wear OS 3 عرضه کرد، اما با دستیار گوگل عرضه نشد. نه سامسونگ و نه گوگل هیچ‌وقت چارچوب زمانی مشخصی از زمان وقوع آن اعلام نکردند، اما اکنون می‌دانیم که دستیار دیجیتالی گوگل تابستان امسال برای Galaxy Watch4 عرضه خواهد شد.
این کلمه از آقای پاتریک چومت، EVP و رئیس دفتر تجربه مشتری در Mobile eXperience Business، Samsung Electronics آمده است، که همچنین گفته است که Google Assistant در Galaxy Watch4 دارای "تعاملات صوتی سریعتر و طبیعی تر است، پاسخ های سریع و در محل را ممکن می کند." برو کمک کن."
آقای Chomet همچنین فاش کرد که سامسونگ "عملکردهای پیشرفته" را برای شرکای شخص ثالث خود به ارمغان می آورد، که برای کاربران Spotify به معنای تغییر آهنگ ها با دستیار Google تنها با استفاده از صدای آنها است.
EVP همچنین در مورد بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها و خدمات گوگل برای ساعت‌های گلکسی در اواخر امسال صحبت کرد تا «جامع‌ترین و یکپارچه‌ترین تجربه دستگاه‌های پوشیدنی با گوشی‌های هوشمند اندرویدی» را ارائه دهد.
با این حال، چیزی که مدیر سامسونگ در مورد آن صحبت نکرد، این است که دقیقاً در تابستان چه زمانی عرضه Google Assistant برای Galaxy Watch4 آغاز می شود. با این حال، هنوز هم خوب است که یک بازه زمانی تایید شده برای انتشار داشته باشیم تا اینکه اصلاً صحبتی در مورد آن نداشته باشیم.


مشاهده لیست قیمت بروز انواع  ساعت هوشمند در ایران 

نظرات کاربران در مورد سامسونگ گلکسی واچ 4 تابستان امسال دستیار گوگل را دریافت خواهد کرد


* الزامی
* الزامی