سامسونگ گوشی های Galaxy Z Flip4 را در تعداد بالاتری تولید خواهد کرد

چهارشنبه 25 اسفند 1400
موبايل
طبق گزارش ها، سامسونگ نزدیک به 60 درصد بیشتر پنل های نمایشگر را برای Galaxy Z Flip4 سفارش می دهد
گزارش دیگری از راس یانگ، مدیر عامل شرکت مشاوران زنجیره تامین کننده نمایش (DSCC) ارائه شده است. این گزارش از طریق توییتر بیان می‌کند که سامسونگ انتظار دارد یک سفارش اولیه بسیار بزرگ‌تر از پنل‌های نمایشگر را برای جانشین Galaxy Z Flip3 دریافت کند.
انتظار می‌رود که Samsung Display ماه آینده عرضه پنل Z Flip 4 را همانند Z Flip 3 در سال گذشته آغاز کند. اما انتظار می رود محموله های پانل بسیار بزرگتر باشد. انتظار 8.7 میلیون پنل در سال 2022 برای Z Flip 4 در مقابل 5.1M برای Z Flip 3 در سال 2021.
به گفته یانگ، سامسونگ دیسپلی انتظار دارد ارسال این پنل‌های نمایشگر را از ماه آوریل آغاز کند، تنها انتظار می‌رود که حجم ارسال نزدیک به 60 درصد (8.7 میلیون) بیشتر از محموله اولیه نمایشگرهای Samsung Display برای Galaxy Z Flip3 در سال 2021 باشد (5.1). میلیون).
Samsung Galaxy Z Flip3 و Z Fold3Samsung Galaxy Z Flip3 و Z Fold3
ممکن است سامسونگ در سال جاری انتظار تولید دستگاه‌های تاشوی بیشتری را داشته باشد، که با گزارش‌هایی در ماه نوامبر که نشان می‌داد سامسونگ انتظار دارد تولید Z Flip4 و Z Fold4 را افزایش دهد، تأیید می‌کند. با این حال، سامسونگ بیشتر بر روی تولید Z Flip4 بیش از فولد تمرکز خواهد کرد، احتمالاً به دلیل مقیاس پذیری و قیمت در دسترس تر. Z Flip3 5G با قیمت اولیه 999 دلار راه اندازی شد، که به طور قابل توجهی کمتر از قیمت 1380 دلاری Z Flip3 اصلی است.
هر سال که می گذرد، هر نسل بعدی از گوشی های تاشو Z سامسونگ به طور فزاینده ای محبوب می شوند، زیرا با هر تکرار جدید، خط تولید بیشتر می شود. به یاد داشته باشید که گلکسی Z Flip و Z Fold 2 دارای لولاهای مفصلی بودند و Z Flip 3 5G و Z Fold3 به طور کامل در برابر آب مقاوم هستند.


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ در ایران

نظرات کاربران در مورد سامسونگ گوشی های Galaxy Z Flip4 را در تعداد بالاتری تولید خواهد کرد


* الزامی
* الزامی