آپدیت نرم افزاری رابط جدید کاربری Magic UI 6 برای آنر 50 و آنر 50 لایت منتشر شد

سه‌شنبه 24 اسفند 1400
موبايل
آنر آپدیت رابط کاربری جدید اندورید 12 را برای گوشی های Honor 50 Lite و Honor 50 منتشر کرد
دو گوشی Honor که ما در MWC با آنها کار کردیم - Magic V و Magic4 Pro - با جدیدترین رابط کاربری Magic UI 6.0 (بر اساس اندروید 12) عرضه شدند. سایر گوشی‌های Honor همچنان از نسخه 5.0 رابط کاربری استفاده می‌کنند، اما این شرکت نقشه راه را برای به‌روزرسانی مدل‌های منتخب معرفی کرده است. توجه داشته باشید که نقشه راه برای چین است، بنابراین عرضه جهانی ممکن است به همان ترتیب اتفاق نیفتد.
امروز در مورد عرضه جهانی که با دو مدل شروع می‌شود، شفافیت دریافت می‌کنیم - Honor 50 در Q2 (آوریل تا ژوئن) به Magic UI 6.0 به‌روزرسانی می‌شود، در حالی که Honor 50 Lite آن را در Q3 (ژوئیه-سپتامبر) دریافت خواهد کرد. به‌روزرسانی طبق معمول از طریق هوا (OTA) ارائه می‌شود.
هیچ اشاره ای به Honor 50 Pro و 50 SE نشده است، اما آنها در سطح جهانی در دسترس نیستند (50 و 50 Lite از اواخر اکتبر در اروپا عرضه شده اند). هیچ مدلی از سری Honor 60 نیز ذکر نشده است - طبق نقشه راه چینی، سری 50 و 60 هر دو باید در Q2 به روز شوند. با این حال، آنها هنوز چین را ترک نکرده اند.
Honor 50 در Q2 دارای Magic UI 6 (اندروید 12) و در Q3 50 Lite خواهد بود.
Magic UI 6.0 بهبودهای متعددی را برای چندوظیفگی و حریم خصوصی و همچنین Honor Share (که از اشتراک گذاری نمایشگر، صفحه کلید و ماوس بین تلفن و لپ تاپ، به علاوه انتقال آسان فایل بین این دو پشتیبانی می کند) ارائه می کند. انتظار ارتقای عملکرد با GPU Turbo X، کاهش مصرف رم و اتصال بی سیم پایدارتر را نیز داشته باشید.


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های آنر در ایران

نظرات کاربران در مورد آپدیت نرم افزاری رابط جدید کاربری Magic UI 6 برای آنر 50 و آنر 50 لایت منتشر شد


* الزامی
* الزامی