رندرهای مفهومی گوشی های جدید سری Mate 50 منتشر شد

چهارشنبه 6 بهمن 1400
موبايل
تصاویر مفهومی جدید از پوشی میت 50 هوآوی انتشار یافت
هوآوی قرار است با سری Mate 50 که قرار است در سه ماهه اول سال جاری عرضه شود، دوباره وارد بخش پرچمداران شود. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه ها وجود ندارد، اکنون به لطف سازندگان مفهومی معروف hereYashRaj و Nova Concept (از طریق Equal Leaks) رندرهای مفهومی در دسترس داریم.
هنرمندان هواوی میت 50 را با فرمی جمع و جور، با اندازه ای در محدوده شیائومی 12 و آیفون 12 تصور کرده اند. به این ترتیب، اندازه صفحه نمایش در رندرها بین 6.28 تا 6.38 اینچ است. همچنین بریدگی قرص شکل موجود در
میت 40 پرو را از بین می برد و در عوض به سوراخ مدرن تری برای دوربین سلفی می چسبد.
بخش بزرگی از قسمت پشتی توسط ماژول دوربین دایره‌ای عظیم اشغال شده است که سازندگان مفهومی آن را با دوربین اصلی، دوربین زاویه باز و لنز پریسکوپ با زوم اپتیکال 5 برابر تصور می‌کنند. با توجه به اینکه همکاری هواوی با این شرکت دوربین با سری P50 به پایان رسیده است، هیچ برندی از لایکا وجود ندارد که منطقی باشد. فلاش در مرکز ماژول قرار داده شده است.
البته، مفاهیم غیر رسمی هستند و فقط برای اهداف هنری طراحی شده اند و نسخه خرده فروشی Mate 50 احتمالاً بسیار متفاوت به نظر می رسد. با این حال، آنها به ما ایده ای می دهند که می توان انتظار داشت.
با رفتن به مشخصات واقعی، انتظار می‌رود که سری میت 50 هواوی از پردازنده‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 یا کرین 9000 استفاده کند و ممکن است با نمایشگرهای LTPO عرضه شود. همچنین این امکان وجود دارد که گوشی هوشمند هواوی میت 50 از اتصال ماهواره ای پشتیبانی کند، در صورتی که شبکه تلفن همراه در دسترس نباشد.


مشاهده بهترین قیمت گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد رندرهای مفهومی گوشی های جدید سری Mate 50 منتشر شد


* الزامی
* الزامی