رندرها و تصاویر بیشتری از گوشی های جدید Honor 60 منتشر شد.

شنبه 6 آذر 1400
موبايل
Honor 60 تا چند روز آینده معرفی خواهد شد و دو عضو از این سری از همین حالا هم در وبسایت JD.com لیست شده است.
Honor 60 تا چند روز آینده معرفی خواهد شد و دو عضو از این سری از همین حالا هم در وبسایت JD.com لیست شده است. حالا اما تصاویری منتشر شده که طراحی بخش پشتی این محصول را به نمایش می گذارد. تصاویر دیگری هم در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که جزئیات بیشتری از این دستگاه باشکوه و جذاب در اختیارمان قرار می دهد.
Honor 60 و Honor 60 Pro در بخش پشتی خود سه لنز دوربین دارند و برای تعبیه دوربین سلفی هم یک حفره در پنل LED آن ها ایجاد شده است. یک افشاگر مدعی شده که هر دو دستگاه از چیپست اسنپدراگون 778+ استفاده می کنند و دوربین سلفی آن ها نیز یک سنسور 50 مگاپیکسلی است. در حالی که دوربین اصلی یک سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود.
در حال حاضر هنوز نمی دانیم که چه خصوصیاتی این دو دستگاه را از هم متمایز می کند. برخلاف Honor 50 و Honor 50 Pro به نظر می رسد که حتی اندازه و نمایشگر های این دو محصول هم با یکدیگر یکسان هستند.
البته تصاویر منتشر شده نشان دهنده تفاوت در حاشیه نمایشگر است که می تواند نشانگر وجود نمایشگر خمیده در یک مدل و نمایشگر تخت در دیگری است.
گفته شده که این محصول در 10 آذر ماه و در کشور چین معرفی خواهد شد، بنابراین باید صبر کنیم و برای یافتن جزئیات بیشتر تا زمان مراسم معرفی منتظر بمانیم.


نظرات کاربران در مورد رندرها و تصاویر بیشتری از گوشی های جدید Honor 60 منتشر شد.


* الزامی
* الزامی