Galaxy A03s مجوز بلوتوث را دریافت کرد.

چهارشنبه 16 تیر 1400
سامسونگ در حال کار روی ایجاد تحول در مدل های اقتصادی سری A است و منظورمان از آن ها، مدل هایی است که با 0 شروع می شوند.
سامسونگ در حال کار روی ایجاد تحول در مدل های اقتصادی سری A است و منظورمان از آن ها، مدل هایی است که با 0 شروع می شوند. ماه گذشته Galaxy A03s در چند خبر آمده بود و حالا در فاصله نزدیک تا معرفی، مجوز بلوتوث را دریافت کرده و این یعنی تا روزهای آینده شاهد معرفی این محصول خواهیم بود.
این گوشی شماره مدل SM-A037F خواهد داشت و نسخه دو سیمکارته آن با پسوند DS از بلوتوث 5 پشتیبانی خواهد کرد و این همه اطلاعاتی است که از وبسایت Bluetooth SIG به دستمان رسیده است.
اطلاعاتی که تاکنون در رابطه با A03 منتشر شده خبر از یک نمایشگر IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده در یک بریدگی قطره ای می دهد. گفته می شود که در بخش پشتی این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی با یک دوربین 2 مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته است. A03s یک پورت USB-C خواهد داشت که نسبت به مدل قبلی ارتقای مهمی محسوب می شود. در ضمن یک حسگر اثر انگشت هم در بخش کناری آن تعبیه شده است.
متاسفانه هنوز نمی دانیم که نوع چیپست تعبیه شده در دستگاه چیست یا حافظه داخلی یا رم و یا ظرفیت باتری آن چه مقدار است. انتظار می رود که در آینده نزدیک جزئیات بیشتری پیرامون این گوشی به دستمان برسد.




مشاهده بهترین قیمت گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد Galaxy A03s مجوز بلوتوث را دریافت کرد.


* الزامی
* الزامی