رندرهای منتسب به ساعت جدید سامسونگ Galaxy Watch4 فاش شدند.

دوشنبه 7 تیر 1400
گجت ها
در جدیدترین افشاهایی که توسط 91Mobiles فاش شده، رندرهای ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 به نمایش گذاشته شده است.
در جدیدترین افشاهایی که توسط 91Mobiles فاش شده، رندرهای ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 سامسونگ  به نمایش گذاشته شده است. اینطور که پیداست این رندرها رسمی هستند و همه زوایای این ساعت هوشمند را نمایان می سازند تا به طور کامل با طراحی آن ها آشنا شویم.
لازم به ذکر است که در گذشته قرار بود نام این دستگاه Galaxy Watch4 Active باشد ولی رندرها تایید کرده اند که سامسونگ قصد دارد نام Galaxy Watch4 را روی این ساعت ها بگذارد.
این رندرها مشخصات فنی دیگری را هم راجع به Watch4 فاش کرده اند. بخش پشتی بدنه ساعت شامل متنی است که نشان می دهد که Watch4 در نسخه های 40 و 44 میلی متری عرضه خواهد شد. علاوه بر این، مقاومت 5ATM در برابر آب، مجوز MIL-STD 810G، GPS و شیشه محافظ Gorilla Glass DX+ هم جزو امکانات این ساعت هوشمند است.
اینطور که پیداست طراحی Watch 4 تفاوت های زیادی با گلکسی Watch 3 دارد و از حاشیه چرخان گرفته تا ضخامت کلی ساعت آن تغییر کرده است. با ظاهری براق تر و خطوط منحنی Watch4 به نظر می رسد که طراحی این محصول بیشتر نزدیک به Watch2 Active است تا مدل های جدیدتر. به عنوان مثال کناره های بدنه ساعت با شکل مچ دست خمیده شده و گیره بند ساعت هم مثل Watch Active2 است. در سمت راست دستگاه دو دکمه فیزیکی دیده می شود و ممکن است این ساعت مثل Active2 حاشیه های لمسی باشد.
رندرهای فاش شده نشان دهنده رنگ های مختلف بند مثل سفید، سبز، مشکی، قرمز و زرد و بدنه نقره ای، مشکی یا برنزی است.
هنوز نمی دانیم که Wear OS جدید چه ظاهر و طراحی خواهد داشت. با اینکه چند تم و واچ فیس در رندرها نمایان است ولی این تصاویر نرم افزاری اصلی و امکانات آن را نشان نمی دهند. انتظار می رود که گوگل در آینده ای نزدیک جزئیات بیشتری از Wear OS متحد فاش کند ولی زمان آن هنوز مشخص نیست. امید است در هنگام معرفی Watch4 توسط سامسونگ، چیزهای بیشتری راجع به این سیستم عامل بدانیم. اتفاقی که احتمالا در این ماه خواهد افتاد.

نظر شما در مورد ساعت جدید هوشمند سامسونگ چیست ؟

آیا میتواند رقیبی جدی برای Apple Watch 6 باشد؟




خرید ساعت های هوشمند اورجینال با بهترین قیمت در ایران

نظرات کاربران در مورد رندرهای منتسب به ساعت جدید سامسونگ Galaxy Watch4 فاش شدند.


* الزامی
* الزامی