Apple Watch 8 سنسور فشار خون و قند خون خواهد داشت.

پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400
گجت ها
در جدیدترین گزارشی که توسط خبرگزاری Telegraph منتشر شده، آمده که شرکت اپل Apple Watch 8 خود را به طرز قابل توجهی ارتقای سخت افزاری خواهد داد.
در جدیدترین گزارشی که توسط خبرگزاری Telegraph منتشر شده، آمده که شرکت اپل Apple Watch 8 خود را به طرز قابل توجهی ارتقای سخت افزاری خواهد داد. گفته شده که این ساعت های هوشمند می توانند میزان گلوکز و الکل خون را اندازه گیری کنند و فشار خون را هم زیر نظر بگیرند.
این خبرگزاری مدارک موثقی را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا فاش کرده که نشان می دهد اپل به عنوان یکی از تامین کننده های قطعات اصلی خود با Rockley Photonics قرارداد بسته است. لازم به ذکر است که این شرکت در تولید قطعات سخت افزاری در حوزه سلامت فعالیت می کند. مدیر عامل این شرکت هم در گذشته اعلام کرده که بود درباره طراحی و تولید چنین سنسورهایی صحبت هایی شده بود و گفته شده که قطعات قابل استفاده برای تولید انبوه در سال 2022 آماده خواهد شد.
این یعنی این سنسورها برای Apple Watch 8 آماده خواهند شد و می توان تا حدودی انتظار داشت که هشتمین نسل از ساعت های هوشمند اپل قادر به اندازه گیری قند خون، الکل خون و فشار خون باشند. البته این خبر به این معنی نیست که این ساعت بتواند هر سه سنسور را در خود جای دهد ولی تا این لحظه چنین برداشتی از این اخبار می شود.


خرید اپل واچ 6 با بهترین قیمت در بازار ایران

 

نظرات کاربران در مورد Apple Watch 8 سنسور فشار خون و قند خون خواهد داشت.


* الزامی
* الزامی