با Galaxy Smart Tag و Tag + سامسونگ آشنا شوید.

یک‌شنبه 28 دی 1399
گجت ها
مراسم پر زرق و برق و بزرگ سامسونگ بالاخره برگزار شد و با وجود سه گوشی پرچمدار Galaxy S، توجه کمتر کسی به سمت Galaxy Tag های جدید سامسونگ جلب می شود.
مراسم پر زرق و برق و بزرگ سامسونگ بالاخره برگزار شد و با وجود سه گوشی پرچمدار Galaxy S، توجه کمتر کسی به سمت Galaxy Tag های جدید سامسونگ جلب می شود. این گجت در واقع جدیدترین ردیاب سامسونگ است. این گجت در دو نسخه عرضه خواهد شد: Smart Tag استاندارد که از بلوتوث 5 کم مصرف یا LE استفاده می کند و Smart Tag + Plus که از باند فوق عریض UWB بهره می برد و در ماه های آینده روانه بازار خواهد شد.
این ردیاب ها به شما کمک می کند تا اموال خود را ردیابی کنید و برای اینکار تنها کافیست آن ها را به شی مورد نظر خود متصل کنید. می توانید آن ها را به کلید، کیف پول، کوله پشتی و حتی حیوان خانگی خود متصل کنید. این گجت جذاب به اپلیکیشن SmartThings سامسونگ متصل می شود و از آن طریق می توانید آخرین مکان تگ خود را ببینید و در ضمن برای پیدا کردن آن در مکان های کوچک هم آن را به صدا در آورید. این ردیاب ها می توانند تا محدوده 120 متر را پوشش دهند.
این تگ ها می توانند به کنترلر های تک لمسی هم تبدیل شوند، یعنی با آن ها می توانید لوازم سامسونگی خود مثل تلویزیون، جارو برقی هوشمند و سایر محصولات سامسونگ را خاموش و روشن کنید. هر دو گجت مجوز مقاومت در برابر آب و گرد و خاک IP53 دارند.
لازم به ذکر است که این Smart Tag ها فقط می توانند با محصولات گلکسی سامسونگ کار کنند، و این یعنی به جز گوشی، تبلت و ساعت سامسونگ خود نمی توانید با دستگاه دیگری از آن ها استفاده کنید.
نسخه استاندارد Galaxy Smart Tag سامسونگ برچسب قیمت 29 دلار / 35 یورویی دارد، در حالیکه نسخه پلاس آن با قیمت 40 دلار به فروش خواهد رسید. البته لازم به ذکر است که در جعبه آن ها دو تگ وجود دارد و این قیمت هر آیتم را نصف می کند. گفته می شود که این تگ ها از 10 بهمن ماه به بازار عرضه خواهند شد.

نظرات کاربران در مورد با Galaxy Smart Tag و Tag + سامسونگ آشنا شوید.


* الزامی
* الزامی