Galaxy A32 5G معرفی شد؛ ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ

چهارشنبه 24 دی 1399
موبايل
ساعاتی پیش شرکت سامسونگ از ارزان ترین گوشی بهره مند از شبکه 5G رونمایی کرد: با Galaxy A32 5G آشنا شوید.
ساعاتی پیش شرکت سامسونگ از ارزان ترین گوشی بهره مند از شبکه 5G رونمایی کرد: با Galaxy A32 5G آشنا شوید. این دستگاه از 24 بهمن ماه با برچسب قیمت 280 یورو در قاره اروپا عرضه خواهد شد. البته این برای نسخه 64 گیگابایتی این گوشی است، ولی برای خرید نسخه 128 گیگابایتی باید 20 یورو دیگر بپردازید.
سامسونگ اطلاعاتی راجع به چیپست تعبیه شده در این گوشی اعلام نکرده ول طبق برخی از اطلاعات غیر رسمی Dimensity 720 است. سامسونگ تنها اعلام کرده که این چیپست 8 هست ای با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتزی است و در گزینه های 4 و 6 و 8 گیگابایت روانه بازار خواهد شد. در ضمن برای افزایش فضای ذخیره سازی دستگاه یک شیار microSD هم در دستگاه وجود دارد.
یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این دستگاه را بر عهده گرفته تا مصرف انرژی شبکه 5G را پوشش دهد. این دستگاه از طریق پورت USB-C می تواند با توان 15 واتی شارژ شود. برای بحث امنیت هم یک اسکنر اثر انگشت در بخش کناری گوشی تعبیه شده است.
Galaxy A32 5G یک نمایشگر 6.5 اینچی دارد. این پنل از نوع TFT LCD است و با طراحی Infinity-V رزولیشن 720+ دارد. در این بریدگی یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است. یک لایه شیشه محافظتی هم روی این پنل قرار گرفته ولی سامسونگ اطلاعاتی راجع به نوع آن نداده است.
نکته عجیب این است که ساختمان دوربین بخش پشتی هیچ برآمدگی ندارد. ستاره این مجموعه چهار عضوی یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. در کنار آن یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دو لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج هم دیده می شود.
این دستگاه در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی راجع به عرضه در سایر نقاط جهان در دسترس نیست ولی این یک محصول برای تولید انبوه است و به زودی سایر کشورهای جهان هم آن را دریافت خواهند کرد.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی سامسونگ در ایران

نظرات کاربران در مورد Galaxy A32 5G معرفی شد؛ ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ


* الزامی
* الزامی