خبرهایی از گوشی جدید Huawei P50 Pro منتشر شد.

جمعه 12 دی 1399
موبايل
بنابر اطلاعات منتشر شده هوآوی P50 Pro کوچکتر از نسل قبلی اش خواهد بود.
بنابر اطلاعات منتشر شده توسط افشا کننده معروف توییتر، @OnLeaks که خودش اولین اخبار را راجع به پرچمدار جدید هوآوی گزارش کرده بود، Huawei P50 Pro کوچکتر از نسل قبلی اش خواهد بود. نمایشگر این دستگاه 6.6 اینچ خواهد بود که از این نظر بیشتر شبیه به P40 است تا P40 Pro سال گذشته.
سمت چپ و راست این دستگاه هنوز خمیدگی خود را حفظ کرده ولی زاویه آن کمتر شده است. البته هوآوی اشتباهات گذشته را تکرار نمی کند و دکمه های سخت افزاری را در بخش کناری پرچمدار خود تعبیه کرده است.
این طراحی باعث شده تا دستگاه تا جای ممکن کامپکت باشد. این دستگاه 159 میلی متر طول و 73 میلی متر عرض دارد که از این نظر هم بیشتر شبیه به نسخه استاندارد پرچمدار سال پیش است.
البته مسئله فقط اندازه این دستگاه نیست، نمایشگر P50 Pro دو تغییر قابل توجه دیگری هم خواهد داشت. اول از همه، حفره نمایشگر کپسولی شکل محتوی دو لنز دوربین، جای خود را به یک حفره تکی داده است. دوم، یک بلندگوی تماس سنتی هم در دستگاه به کار رفته که جایگزین نمایشگر آکوستیک که اولین بار در P30 Pro به کار رفته بود، شده است.
بنابر گزارشی که خبرگزاری The Elec منتشر کرده، Huawei P50 Pro از نمایشگر OLED ساخت سامسونگ و الجی استفاده خواهد کرد و چیپست آن هم کایرین 9000 خواهد بود.

نظرات کاربران در مورد خبرهایی از گوشی جدید Huawei P50 Pro منتشر شد.


* الزامی
* الزامی