ویژگی های کلیدی و قیمت Galaxy Buds Pro منتشر شد.

چهارشنبه 3 دی 1399
گجت ها
بیشتر توجهاتی که حوالی شرکت سامسونگ می چرخد، مبتنی بر سری پرچمداران Galaxy S21 است ولی در کنار این اسمارت فون ها منتظر Galaxy Buds Pro هم هستیم.
بیشتر توجهاتی که حوالی شرکت سامسونگ می چرخد، مبتنی بر سری پرچمداران Galaxy S21 است ولی در کنار این اسمارت فون ها منتظر Galaxy Buds Pro هم هستیم. تاکنون اخبار و تصاویری در رابطه با نسل بعدی ایربادهای سامسونگ منتشر شده بود ولی حالا جزئیات بیشتری در رابطه با ویژگی ها و مشخصات فنی آن در داخل اپلیکیشن Galaxy Wearable به دستمان رسیده است.
اول از همه، Buds Pro هم از سیستم ضد نویز و هم صدای 3 بعدی برای ویدیوهای پشتیبانی می کند. به وضوح می توانیم کلید فعال سازی ANC و حالت Ambient را در سمت چپ و راست این اپلیکیشن می بینیم. Buds Pro همچنین می تواند حالت Ambient را به صورت خودکار فعال کند. این قابلیت وقتی به کار می افتد که سیستم صدای شما را تشخیص می دهد. در این حالت حجم صدا هم کاهش می یابد.
صدای سه بعدی هم احتمالا همانند Spatial Audio که در AirPods Pro به کار رفته، کار خواهد کرد. این ویژگی با استفاده از ژیروسکوپ داخلی و حرکت کاربر، صدای خروجی را تنظیم می کند.
همچنین سوییچ های پروفایل صدا را می توان از طریق اپلیکیشن تغییر داد و مقدار بیس را کم و زیاد و یا وضوح صدا را افزایش داد. سامسونگ همچنین کلیدی برای غیر فعال کردن سنسور لمسی در اپلیکیشن قرار داده و همچنین امکان شخصی سازی لمس ها و ژست های حرکتی با ایرباد ها نیز فراهم شده است. Find My Earbuds ویژگی جذاب دیگری است که با اپلیکیشن SmartThings سامسونگ کار می کند تا به شما کمک می کند که Buds Pro گم شده خود را سریعا پیدا کنید.
در خبری مشابه، وبسایت GalaxyClub گزارش داده که Buds Pro با برچسب قیمت 229 دلار در اروپا به فروش خواهد رسید. همچنین در خبری دیگر آمده که این هدفون در کنار پرچمداران Galaxy S21 در ماه آینده معرفی خواهد شد و عرضه و پیش فروش آن هم در کنار این پرچمداران انجام خواهد شد. گفته شده که رنگ های این هدفون های کاملا بیسیم در ابتدا مشکی و نقره ای خواهد بود ولی رنگ های بیشتر آن در ماه های آینده و در سال جدید روانه بازار خواهد شد.

نظرات کاربران در مورد ویژگی های کلیدی و قیمت Galaxy Buds Pro منتشر شد.


* الزامی
* الزامی