سنسور 600 مگاپیکسلی سامسونگ در راه است.

پنج‌شنبه 20 آذر 1399
بنابر اعلام یک افشا کننده اطلاعات که به نظر می رسد ارتباطات داخلی بسیار با اطمینانی از داخل شرکت سامسونگ دارد، این کمپانی واقعا در حال کار بر روی یک سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی است.
بنابر اعلام یک افشا کننده اطلاعات که به نظر می رسد ارتباطات داخلی بسیار با اطمینانی از داخل شرکت سامسونگ دارد، این کمپانی واقعا در حال کار بر روی یک سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی است. برای اثبات این ادعا، اون تصویری منتشر کرده که به نظر می رسد بخشی از یک سند داخلی یا اسلاید های جلسه در داخل شرکت است. اینطور که به نظر می رسد، باید کاملا نسبت به صحت این ادعا مطمئن باشیم.


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایران

جالب اینجاست که این اسلاید ها اطلاعات مهم و زیادی را هم فاش می کنند، از برخی از مشخصات فنی کلیدی گرفته تا انگیزه پشت اجرای این پروژه. در این اسلاید ها نوشته، از آنجاییکه ضبط ویدیوهای 4K و 8K رایج تر شده، سامسونگ باید این مشکل را با یک سنسور بزرگتر حل کند که به دستگاه امکان زوم در تصاویر بدون کاهش کیفیت را می دهد.
سنسور ISOCELL 600MP به این زودی ها روانه بازار نمی شود چون سامسونگ اول باید مشکل برآمدگی دوربین را حل کند. یک سنسور عظیم 1/0.57 اینچی می تواند حدود 12 درصد از بخش پشتی دستگاه را اشغال کند و حدود 22 میلی متر هم از آن بیرون بزند. بالاخره داریم درباره یک سنسور عظیم 600 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 0.8 میکرو متری صحبت می کنیم.

نظرات کاربران در مورد سنسور 600 مگاپیکسلی سامسونگ در راه است.


Amin
1399/09/23 22:55

اگه تو ایرانم بیاد و قیمت خوبی داشته باشه عالیه واقعا داریم درمورد 600 MP حرف میزنیم خیلی عالیه


* الزامی
* الزامی