Samsung Galaxy M12 یک قدم به معرفی نزدیک تر شد.

سه‌شنبه 18 آذر 1399
موبايل
سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی و عرضه Galaxy M12 است. ماه گذاشته رندرهای CAD این دستگاه فاش شده بود و طراحی آن فاش شده بود.
سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی و عرضه Galaxy M12 است. ماه گذاشته رندرهای CAD این دستگاه فاش شده بود و طراحی آن فاش شده بود. البته این کمپانی کره ای هنوز زمان معرفی M12 خود را اعلام نکرده ولی طبق اخبار واصله این دستگاه به تازگی مجوز بلوتوث خود را دریافت کرده و این یعنی نیاز نیست تا معرفی M12 مدت زیادی صبر کنیم.
لیستی که در وبسایت مجوز این سازمان نظارتی آمده، شامل پنج مدل مختلف از Galaxy M12 است که به این قرار است: SM-M127F_DS, SM-M127G_DS, SM-M127F, SM-M127F_DSN, and SM-F127G_DS. ممکن است تصور کنید که آخرین شماره مدل به Galaxy F12 تعلق دارد ولی اینطور نیست، چون این شماره مدل با نام Galaxy M12 مشخص شده است.
ولی از آنجاییکه سامسونگ هم مثل برخی از برندهای دیگر عادت دارد که یک اسمارت فون را در کشورهای مختلف با نام های متفاوتی به فروش برساند، این احتمال وجود دارد که این غول تکنولوژی کره ای Galaxy M12 را در برخی کشورها با نام Galaxy F12 به فروش برساند.
سند مجوزی که در این وبسایت آمده، هیچ اطلاعاتی درمورد مشخصات فنی Galaxy M12 در اختیارمان نگذاشته و فقط وجود بلوتوث 5 را تایید کرده، ولی بنابر شایعات این دستگاه قرار است از یک باتری عظیم 7000 میلی آمپر ساعتی استفاده کند.
و طبق رندرهایی که چندی پیش منتشر شده می دانیم که Galaxy M12 سامسونگ نمایشگری با بریدگی خواهد داشت و در بخش پشتی آن هم 3 یا 4 لنز دوربین تعبیه خواهد شد. گفته می شود که این اسمارت فون از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد که در کنار آن جک هدفون 3.5 میلی متری هم دیده می شود.


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد Samsung Galaxy M12 یک قدم به معرفی نزدیک تر شد.


* الزامی
* الزامی