با گوشی ضد ضربه و ضد آب Doogee S96 Pro با دوربین دید در شب آشنا شوید

پنج‌شنبه 8 آبان 1399
موبايل
متخصص ساخت اسمارت فون های مستحکم، شرکت Doogee امروز جدیدترین محصول خود را عرضه کرد. با S96 Pro آشنا شوید.
متخصص ساخت اسمارت فون های مستحکم، شرکت Doogee امروز جدیدترین محصول خود را عرضه کرد. با S96 Pro آشنا شوید. این دستگاه ساختاری به شدت مستحکم و قوی دارد و یک دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی و یک دوربین 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 هم در بخش پشتی آن تعبیه شده است.
قلب تپنده Doogee S96 Pro چیپست Helio G90 ساخت مدیاتک است که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه خارجی همراه شده است. این دستگاه یک شیار 3 اسلاتی دارد که می تواند به صورت همزمان از دو سیمکارت و یک کارت microSD پشتیبانی کند. نمایشگر این دستگاه یک پنل 6.22 اینچی LCD با رزولیشن 720 در 1520 است که برای تعبیه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، یک بریدگی در آن ایجاد شده است.
در بخش پشتی دستگاه یک ساختمان دوربین چهارگانه تعبیه شده است، سنسور قابل توجه این مجموعه، دوربین 20 مگاپیکسلی IMX350 ساخت سونی حساس به نور است که با چهار چراغ مادون قرمز و چهار چراغ LED همراه شده و می تواند در تاریک ترین محیط ها نیز عکس هایی با کیفیت ثبت کند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 130 درجه ای هم در بخش پشتی دیده می شود که در کنار یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با قابلیت عکسبرداری از سوژه هایی با فاصله 4 سانتی متر، قرار گرفته است.
این دستگاه برای مسئله استحکام توانسته مجوز های IP68 و IP69K و همچنین MIL-STD 810G را دریافت کند. می توان تا عمق 5 متری درون آب از آن استفاده کرد و حتی دوربین هم در چنین شرایطی قابل استفاده است. اگر می خواهیم مدت زمان بیشتری در زیر آب بمانید، می توانید در عمق 1.5 متر تا 30 دقیقه از دستگاه استفاده کنید.
Doogee S96 Pro می تواند دمای شدید را تحمل کند و از فاصله 1.8 متری روی زمین سخت سیمانی بیافتد و هیچ مشکلی برایش پیش نیاید. یک باتری بزرگ 6350 میلی آمپر ساعتی درون آن قرار گرفته که می تواند با توان 24 واتی با کابل شارژ شود. شارژ بیسیم آن هم 10 واتی خواهد بود. به طور پیش فرض در این گوشی سیستم عامل اندروید 10 نصب شده و در بخش کناری آن هم یک سنسور اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و قابلیت قفلگشایی با اسکن صورت هم در این دستگاه وجود دارد.
Doogee S96 Pro در رنگ های نارنجی آتشین، سبز ارتشی و مشکی از طریق وبسایت AliExpress با قیمت 299.99 دلار قابل خریداری است. همچنین گفته می شود در ماه های آینده وبسایت آمازون هم آن را به فروش خواهد رساند.


مشاهده بهترین قیمت گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد با گوشی ضد ضربه و ضد آب Doogee S96 Pro با دوربین دید در شب آشنا شوید


* الزامی
* الزامی