با HomePod mini جذاب اپل آشنا شوید!

پنج‌شنبه 24 مهر 1399
گجت ها
یکی از گجت های جذابی که در مراسم معرفی محصول دیشب اپل به کاربران معرفی شد، HomePod mini جالب و 3.3 اینچی این کمپانی بود.
یکی از گجت های جذابی که در مراسم معرفی محصول دیشب اپل به کاربران معرفی شد، HomePod mini جالب و 3.3 اینچی این کمپانی بود. این اسپیکر هوشمند جدید از دستیار هوشمند Siri استفاده می کند و با آن می توان دستگاه های هوشمند دیگر خانه را هم کنترل کرد. این گجت جذاب به صورت خودکار به اپلیکیشن Home متصل می شود تا کار با آن ساده تر شود.
گفته شده که Siri این HomePod Mini می تواند صدای همه اعضای خانواده را تشخیص دهد و همچنین می تواند به اپلیکیشن آیفون شما هم دسترسی یابد و پیام های متنی را بخواند یا بنویسد و با اپلیکیشن های مختلف هم تعامل ایجاد کند. همچنین می تواند بروزرسانی های شخصی هم به کاربر بدهد.
قابلیت Intercom به کاربر این اجازه را می دهد که از یک HomePod به HomePod های دیگر خانه در اتاق های مختلف پیام ارسال کند. این گجت همچنین با همه دستگاه ها و خدمات اپل هم سازگاری دارد. این دستگاه می تواند اسپیکر های HomePod و AirPod را به صورت خودکار به کار بیندازد و همچنین دستگاه های دیگری مثل آیفون و CarPlay هم برای چنین پیامی اعلان دریافت می کنند.
مثل همیشه اپل توجه خاصی روی حریم شخصی کاربر داشته و به همین خاطر این کمپانی تنها زمانی صدای کاربر را ضبط می کند که خودش این اجازه را به دستگاه بدهد. اطلاعات شخصی تنها برای خود کاربر و در خانه در دسترس است و همانطور که انتظار می رود همه اطلاعات هم رمزنگاری شده اند. این دستگاه می تواند با Apple Music و iHeartRadio و radio.com و TuneIn کار کند و همچنین گفته می شود که سرویس های Pandora و Amazon Music هم با آن سازگار شوند.
بخش بالایی HomePod mini حساس به لمس است که می توان با آن صدا را کم و زیاد کرد و همچنین موزیک را متوقف یا پخش کرد. البته وقتی Siri فعال شود این حسگر از کار می افتد. این اسپیکر یک درایور داینامیک با محدوده کامل هم دارد و همچنین دو رادیاتور منفع با گشتاور زیاد هم در آن به کار رفته تا صدای بیس با کیفیتی عالی پخش شود. این گجت می تواند صدای 360 درجه ایجاد کند و همچنین می تواند چندین mini را بهم متصل کرد تا صدایی یکپارچه به دست اید.
قلب تپنده این اسپیکر هوشمند چیپست S5 اپل است که امکان پردازش صدا را به دستگاه می دهد. این یعنی HomePod Mini می تواند به صورت همزمان صدای در حال پخش را آنالیز کند و به صورت خودکار بلندی صدا و محدوده داینامیک صدا را تنظیم کند. گفته شده که تا ماه های دیگر این گجت خواهد توانست تا با چیپ U1 UWB آیفون همکاری کند تا نزدیک شدن آن را حس کند و تجربه شنیداری با کیفیت و گوش نوازی را به کاربر هدیه دهد که ترکیبی از افکت های بصری، صوتی و هپتیک است.
HomePod Mini در رنگ های سفید و خاکستری فضایی، با قیمت 99 دلار و از تاریخ 16 آبان ماه پیش فروش خواهد شد، فرایند عرضه و ارسال آن هم از 26 آبان ماه شروع خواهد شد.

نظرات کاربران در مورد با HomePod mini جذاب اپل آشنا شوید!


* الزامی
* الزامی