ماکت سری آیفون 12 طراحی بخش پشتی این دستگاه را فاش کرد

شنبه 7 تیر 1399
موبايل
وقتش رسیده که تصاویر جدیدی از ماکت های iPhone 12 را ببینیم. این دفعه Sonny Dickinson که سابقه خوبی در افشای اطلاعات کمپانی اپل دارد، ابعاد آیفون های بعدی اپل را فاش کرده است.
وقتش رسیده که تصاویر جدیدی از ماکت های iPhone 12 را ببینیم. این دفعه Sonny Dickinson که سابقه خوبی در افشای اطلاعات کمپانی اپل دارد، ابعاد آیفون های بعدی اپل را فاش کرده است. البته این ماکت ها سه عدد هستند، چون iPhone 12 Max و iPhone 12 Pro با نمایشگر های 6.1 اینچی عرضه می شوند.
این ماکت ها تغییرات ایجاد شده در طراحی این دستگاه را تایید می کنند. کوچکترین آیفون این مجموعه نمایشگر 5.4 اینچی دارد، در حالیکه iPhone 12 Max و iPhone 12 Pro از پنل های 6.1 اینچی استفاده می کنند و در نهایت iPhone 12 Pro Max یک نمایشگر عظیم 6.7 اینچی دارد.
همانطور که انتظار می رفت، بخش پشتی و کناره های این آیفون های جدید کاملا تخت به نظر می رسند. در حالیکه چینش ماژول های دوربین بدون تغییر نسبت به نسل قبلی باقی مانده اند. البته Sonny Dickinson متذکر شد که تعداد دوربین ها ممکن است صحیح نباشد، چون مدل های غیر پرو باید دو لنز دوربین داشته باشند نه سه دوربین. همچنین سیستم LiDAR تعبیه شده در نسخه های پرو هم در این عکس های دیده نمی شوند. با اینحال طراحی کلی و شاسی دستگاه صد درصد صحیح است.



بهترین قیمت روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد ماکت سری آیفون 12 طراحی بخش پشتی این دستگاه را فاش کرد


* الزامی
* الزامی