Galaxy Note10 Lite بسته نرم افزاری One UI 2.1 و پچ امنیتی آپریل را دریافت کرد

پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399
موبايل
هفته گذشته، سامسونگ شروع به انتشار One UI 2.1 برای Galaxy S10 Lite های خود کرد و حالا هم نوبت به Note10 Lite رسیده تا این بسته را دریافت کند.
هفته گذشته، سامسونگ شروع به انتشار One UI 2.1 برای Galaxy S10 Lite های خود کرد و حالا هم نوبت به Note10 Lite رسیده تا این بسته را دریافت کند. این دو دستگاه همزمان معرفی شده اند، بنابراین دور از انتظار نبود که بسته های نرم افزاری آن ها با فاصله اندکی منتشر شود.
بسته به روز رسانی جدید برای Note10 Lite شامل پچ امنیتی آپریل 2020 هم می شود. این نرم افزار جدید شماره مدل N770FXXU2BTD4 برای مدل های اسپانیا و امارات متحده عربی دارد و این بسته جدید هم در این همین کشور ها یافت شد. مثل همیشه، انتظار می رود که در آینده نزدیک سایر نقاط جهان هم این بسته را دریافت کنند. چون روند انتشار این بسته به صورت تدریجی است، احتمال می رود که انتشار کامل آن چند روز یا هفته زمان ببرد.
One UI 2.1 در ابتدا با خانواده پرچمدار Galaxy S20 معرفی شد و حالا بعد از گذشت چند ماه راه خود را به سایر محصولات این کمپانی باز می کند. One UI 2.1 قابلیت های Single Take و حالت Pro را برای ضبط ویدیو به اپلیکیشن دوربین اضافه می کند، البته قابلیت هایی مثل My Filters و Selfie Tone و AR Zone هم به اپ دوربین اضافه می شوند. Quick Share و Music Share هم به دستگاه اضافه می شود و AR Emoji هم به روز رسانی می شود، همچنین اپلیکیشن Samsung Keyboard هم قابلیت ترجمه چند زبانه دریافت خواهد کرد.

نظرات کاربران در مورد Galaxy Note10 Lite بسته نرم افزاری One UI 2.1 و پچ امنیتی آپریل را دریافت کرد


* الزامی
* الزامی