سونی هنگام معرفی، تعداد محدودی از PlayStation 5 را تولید خواهد کرد

جمعه 29 فروردین 1399
گجت ها
وبسایت Bloomberg به منابعی دست یافته که مدعی هستند سونی تا فروردین سال آینده و زمان معرفی PlayStation 5 تعداد محدودی از آن را تولید خواهد کرد، یعنی حدود 5 تا 6 میلیون نسخه.
وبسایت Bloomberg به منابعی دست یافته که مدعی هستند سونی تا فروردین سال آینده و زمان معرفی PlayStation 5 تعداد محدودی از آن را تولید خواهد کرد، یعنی حدود 5 تا 6 میلیون نسخه. به عنوان مثال، PS4 در دو فصل اول معرفی اش، 7.5 میلیون نسخه فروش رفت. گفته شده که دلیل این کار، گران بودن سخت افزار قدرتمند و تاثیر آن در روند تولید است.
سونی مدتی پیش جزئیات کنسول بعدی خود را فاش کرد، که از جمله آن ها می توان به پردازنده مبتنی بر Zen 2 هشت هسته ای و یک پردازنده گرافیکی RDNA 2 که می تواند تا 10.3 ترافلاپس را ارائه دهد، اشاره کرد و همچنین یک نسخه شخصی سازه شده از SSD هم در کنسول به کار خواهد رفت که از حافظه های کنونی کامپیوتر ها سریعتر خواهد بود. در ابتدا، این اجزا بسیار گران خواهند بود.
توسعه دهندگان بازی معتقدند که PS5 با برچسب قیمت بین 500 تا 550 دلاری عرضه خواهند داشت و از این نظر از نسخه پایه 400 دلاری PS4 گران تر خواهند بود و بیشتر به PS3 نزدیک خواهند بود که البته به طرز قابل توجهی گران بود. با اینکه بسیار معمول است که کنسول ها در ضمن معرفی گران تر فروخته شوند، اما اجزای این نسل از کنسول برای سونی آنقدر گران تمام شده که امکان فروش آن زیر 500 دلار نیست.
شیوع ویروس کرونا، گنجایش تولید کنسول های جدید را محدود نخواهد کرد. منابع داخلی شرکت هم از شایعات تاخیر معرفی به خاطر مشکل مدیریت دمای دستگاه، سخنی به میان نیاوردند. اگرچه، ممکن است این بحران جهانی روی تنوع فروشی که زمان معرفی PlayStation 5 اعمال می شود، تاثیر خواهد داشت.


مشاهده لیست قیمت به روز و آنلاین انواع کنسول بازی

نظرات کاربران در مورد سونی هنگام معرفی، تعداد محدودی از PlayStation 5 را تولید خواهد کرد


* الزامی
* الزامی