انتشار اخبار جدیدی پیرامون Honor 30S

دوشنبه 26 اسفند 1398
موبايل
به تازگی خبری اختصاصی به دستمان رسیده که راجع به Honor 30S اطلاعات جدیدی را فاش می کند.
به تازگی خبری اختصاصی به دستمان رسیده که راجع به Honor 30S اطلاعات جدیدی را فاش می کند. این اولین دستگاه این سری، یا حداقل اولین دستگاهی است که اطلاعاتی از آن فاش شده می باشد. سری اسمارت فون های Honor 30 تا اوایل سال آینده در کشور چین معرفی خواهد شد و به تازگی اطلاعاتی راجع به مشخصات فنی آن به دستمان رسیده است.
به لطف استفاده از چیپست خانگی جدید هواوی، کایرین 820، این دستگاه قابلیت برقراری ارتباط 5G خواهد داشت. این یعنی با اولین میان رده مجهز به مودم 5G هواوی آشنا خواهیم شد. این دستگاه از قابلیت شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی خواهد کرد. همانطور که در سند زیر که از آژانس رگولاتوری 3C چین برداشته شده مشاهده می کنید، ولتاژ آن 10 ولت و جریان آن هم 4 آمپر خواهد بود.

مشاهده قیمت به روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران

در ضمن رندر جدید تری از این دستگاه هم به دستمان رسیده که اطلاعات مفیدی به دستمان می رساند. این تصویر نشان می دهد که Honor 30S یک ساختمان دوربین چهارگانه خواهد داشت و طراحی کلی آن شبیه به V30 خواهد بود، اما یک ماژول دوربین اضافه زیر چراغ LED اش تعبیه شده است.
همانطور که از تصویر پیداست، عقب رفتگی سمت چپ دستگاه نشان دهنده تعبیه سنسور اسکنر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه است، یعنی درست مثل Honor 20S. یک نگاه دقیق به تصویر هم وجود سنسور جدیدی در کنار دوربین چهارگانه را تایید می کند.
هنوز اطلاعاتی راجع به قیمت گذاری این دستگاه در دسترس نیست، اما Honor 20S که چند ماه پیش معرفی شده بود، با قیمت پایه 265 دلار عرضه شده بود. لازم به ذکر است که آن دستگاه، نسخه ارزان تری از Honor 20 بود، چرا که نسخه استاندارد از چیپست پرچمدار Kirin 980 استفاده می کرد ولی 20S به کایرین 810 مجهز شده بود. بنابراین، انتظار می رود که در آینده ای نزدیک، اخبار بیشتری پیرامون سری Honor 30 به دستمان برسد.

نظرات کاربران در مورد انتشار اخبار جدیدی پیرامون Honor 30S


* الزامی
* الزامی