رندر های Galaxy A41 خبر از نمایشگر Infinity-U و دوربین سه گانه می دهند

یک‌شنبه 11 اسفند 1398
موبايل
رندر هایی از Galaxy A41 که ماه گذشته در بنچمارک Geekbench رویت شده بود، فاش شده و حالا طراحی این محصول نمایان شده است.
رندر هایی از Galaxy A41 که ماه گذشته در بنچمارک Geekbench رویت شده بود، فاش شده و حالا طراحی این محصول نمایان شده است. Galaxy A41 یک نمایشگر Infinity-U خواهد داشت و اندازه آن هم 6 تا 6.1 اینچ خواهد بود و درون این بریدگی هم یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.
در بخش پشتی، یک ساختمان دوربین سه گانه حضور دارد که لنز اصلی آن هم 48 مگاپیکسلی است. اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی این محصول تعبیه نشده و این یعنی یا دستگاه از سنسور زیر نمایشگر استفاده می کند یا تنها به Face Unlock بسنده خواهد کرد.
این تصاویر همچنین دکمه پاور و صدا که سمت راست دستگاه تعبیه شده اند را نیز نشان می دهد. شیار سیمکارت ها نیز سمت چپ محصول تعبیه شده است. در بخش زیرین، یک پورت USB-C، یک جک هدفون 3.5 میلی متری، اسپیکر و میکروفون اصلی قرار گرفته است. بخش بالایی محصول هم تنها محل قرارگیری میکروفون دوم A41 است.


مشاهده قیمت به روز و آنلاین انواع گوشی در بازار ایران

این منبع همچنین مدعی شده که Galaxy A41 ضخامت 7.9 میلی متری خواهد داشت و برآمدگی ساختمان دوربین پشتی هم یک میلی متر دیگر به آن اضافه کرده است.
سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به Galaxy A41 را فاش نکرده، ولی به لطف بنچمارک Geekbench، می دانیم که قلب تپنده این دستگاه یک چیپست Helio P65 خواهد بود و 4 گیگابایت رم و اندروید 10 نیز آن را همراهی خواهد کرد. شایعه شده که حافظه داخلی پایه این میان رده 64 گیگابایت خواهد بود و یک باتری هم 3500 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی این دستگاه را برعهده خواهد داشت که با توان 15 واتی شارژ می شود.

نظرات کاربران در مورد رندر های Galaxy A41 خبر از نمایشگر Infinity-U و دوربین سه گانه می دهند


* الزامی
* الزامی