انتشار جزئیاتی از دوربین سه گانه Samsung Galaxy S10

دوشنبه 16 مهر 1397
موبايل
به احتمال زیاد پرچمدار بعدی سامسونگ گلگسی S10 از سه دوربین پشتی استفاده خواهد کرد
ماه قبل، شرکت سامسونگ با عرضه Galaxy A7 2018 نشان داد که قصد معرفی اسمارت فون هایی با دوربین پشتی سه گانه را دارد تا از شرکت هایی چون هوآوی و محصول پرطرفدارش (Huawei P20 Pro) عقب نماند. حالا هم در خبری آمده که پرچمدار بعدی این شرکت از سه دوربین پشتی استفاده خواهد کرد که از یک لنز فوق عریض، یک لنز معمولی و یک لنز تله فوتو تشکیل شده است.
گفته شده که دوربین اصلی Galaxy S10، همان لنز 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.4 میکرومتری (1.4µm) با دیافراگم متغیر f/1.5 و f/2.4 باقی خواهد ماند و لنز تله فوتو هم یک لنز 13 مگاپیکسلی شبیه به لنز S9 خواهد بود.

وجه تمایز دوربین Galaxy S10 نسبت به مدل قبلی اما وجود یک لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه ایست که گفته شده اندازه آن 12 میلی متری خواهد بود. این مقدار عریض تر از لنز LG G7 ThinQ (16 میلی متری) بوده و رزولیشن آن هم از لنز 8 مگاپیکسلی Asus Zenfone 5z بیشتر است.
همانطور که میدانید خانواده Galaxy S10 سال آینده از سه اسمارت فون تشکیل خواهد شد که هر کدام ساختمان دوربین متفاوت و اسکنر اثر انگشت مختلفی خواهد داشت. البته در اسناد این شرکت هنوز از نام "S10" استفاده نشده بلکه از اسم رمز "Beyond" استفاده میشود.



نظرات کاربران در مورد انتشار جزئیاتی از دوربین سه گانه Samsung Galaxy S10


* الزامی
* الزامی